• Iedereen denkt dat Bill en TOm nog altijd in Loitsche wonen op de bahnhofstrasse nr. 19.. nou dat is dus niet zo.. daar wonen ze al bijna 2 jaar niet meer.. De enigste die nog in het oude huis van hen woont in Gordon... EN zelfs te gemeente van Loitsche geeft aan op de eigen-website dat ze niet zeker weten of de jongens er nog wonen.. -_- Met andere woorden:'We zeggen het niet anders komen er geen toerristen meer.. maar nee ze wonen hier niet meer...'

    Voor de mensen die deze zomer naar loitsche willen gaan ofzo.. Verdoe je tijd niet.. Want ze wonen er allang niet meer...

    Hoe ik dit weet? SPeurwerk op internet en vertrouwelijke bronnen..

    x. kirsten:)

    ps tis geen dis.. alleen een soort van tip zodat niet iedereeen naar loitsche afstruimt en thuis komt van een koude kermis..


    Wie du mir, so ich dir.

    De twins wonen in Berlijn, maar waar wonen G&G nou? -_-'


    bla bla bla

    op google earth staat dat het een industrie terrein is :S maarja m'n vriendin heeft vast wel weer wat verkeerds ingetypt met d'r domme hoofd ze weet neit eens hoe ze

    ich liebe meot schrijven laat staan stationstraat 19 xD en dan nog in eht duits ik zeg eht jeeht is niet haar sterkste punt :P

    xx

    je hebt gelijk hoor..denk je echt dat ze daar nog blijven wonen? wss is simone ook wel weg wat je zegt alleen gordon is er .. ik ben er wel 1x geweest! en ik zag dus egt geen spoor van de twins ben zelfs door het raampje gaan kijken x'D

    ohh wat onbeschoft x'D

    xXx VIP <33

    klopt:P

    Bill en Tom hebben een huis in Hamburg:P
    én in Berlijn:|

    maar ze wonen nu 'een soort van als ze thuis zijn' in Berlijn:P

    waar??
    i don't know:P


    hou je mond joh =')

    Hallo ?iemand?ze zijn nu onlangs een paar maanden geleden verhuisd naar berlijn,in een appartement,waarom daar?omdat dat dichter is bij de studios envvor fotoshoots en intervieuws,er staat zlfs een filpje op youtube waarin fans gevonden hebben welk appartement het is
    x

    ps:als je bill tegekomt zeg het dan maar

    ze wone in madgeburg waar ze gebore zijn... denk ik tog


    ehm neej dus: ze zijn in Leipzig geboren en ze wonen nu in Berlijn (volgens een of andere Duitse site van mijn Duitsleraar)


    I am an idiot, I move.

    Whaa ik voel me nou best dom xD
    * schaam schaam *
    ik wist dat ze waren verhuist maar al 2 jaar ;\
    deam
    dan heb ik al me brieven aan tom
    dus naar Gordon Gestuurt xD als hy der nog woont ;p

    omg


    Vampire Heart.

    In de Bravo stond in hetzelfde artikel als dat over By your side titelsong wordt van de Amerikaanse film Prom Night, dat Bill en Tom samen een appartementje hebben gekocht in Berlijn :]

    Hallo ?iemand?ze zijn nu onlangs een paar maanden geleden verhuisd naar berlijn,in een appartement,waarom daar?omdat dat dichter is bij de studios envvor fotoshoots en intervieuws,er staat zlfs een filpje op youtube waarin fans gevonden hebben welk appartement het is
    x
    Waattefaack xD Die wil ik zien, heppie een link?x'D

    HoiHoi.. ze wonen niet in een studio.. ze wonen in een gewoon super bewaakt huis xD:P..Ze

    x. kirsten

    Nou:
    Dus allemaal door duitsland heen touren, zie je oppeens brede mannen voor een huis staan, met allemaal camera's en hondjes, en hoor je iemand onder de douche spring nicht zingen... dan weet je waar je zijn moet!


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    stel je voor dat ze daar nog zouden wonen
    hoe moeilijk zou het dan wel niet zijn om naar de opname studio te gaan, nee Bill heeft zelf gezegt in een interview dat ze in magdeburg wonen in een appartementje aan hun studio das handiger


    One Day you'll remember me...