• Iedereen denkt dat Bill en TOm nog altijd in Loitsche wonen op de bahnhofstrasse nr. 19.. nou dat is dus niet zo.. daar wonen ze al bijna 2 jaar niet meer.. De enigste die nog in het oude huis van hen woont in Gordon... EN zelfs te gemeente van Loitsche geeft aan op de eigen-website dat ze niet zeker weten of de jongens er nog wonen.. -_- Met andere woorden:'We zeggen het niet anders komen er geen toerristen meer.. maar nee ze wonen hier niet meer...'

    Voor de mensen die deze zomer naar loitsche willen gaan ofzo.. Verdoe je tijd niet.. Want ze wonen er allang niet meer...

    Hoe ik dit weet? SPeurwerk op internet en vertrouwelijke bronnen..

    x. kirsten:)

    ps tis geen dis.. alleen een soort van tip zodat niet iedereeen naar loitsche afstruimt en thuis komt van een koude kermis..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet niet hoor, volgens mij wonen hun moeder en hun stiefvader nog steeds op die zelfde plaats, maar hebben de jongens mss wel een appartementje of zo dicht tegen hun studio.

    Ik weet niet hoor, volgens mij wonen hun moeder en hun stiefvader nog steeds op die zelfde plaats, maar hebben de jongens mss wel een appartementje of zo dicht tegen hun studio.


    Dat denk ik dus ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hey!? Waarschijnlijk reageerd niemand hier meer maar, Bill is ziek en zit toch thuis bij Simone en Gordon?

    best logisch dat ze zijn verhuisd ofzo

    Hey!? Waarschijnlijk reageerd niemand hier meer maar, Bill is ziek en zit toch thuis bij Simone en Gordon?
    hij woont toch ergens anders dan? =|

    de studio0w iS in Hamburg,, dah weet iCh wel,, & daar8ter iS o0wk een appartement waar ze wonen alS ze daar zyn,, duS waarschijnlijk wonen Simone & Gordon gewoon by Bahnhoffstraße 19 ?!


    .... ofzo0w:8

    Operatie

    Heel erg slecht nieuws. Vanochtend werd dit namelijk bekend :



    Bill ondergaat operatie !



    Artsen snijden Cyste uit zijn keel



    Hamburg - heeft hij voor de fans zijn gezondheid op het spel gezet?



    Zanger Bill Kaulitz (18 ) van Duitsland's meest succesvolle Rockband 'Tokio Hotel' ('Durch de Monsun') moet een operatie aan het strottenhoofd ondergaan!



    De artsen stelden op zijn stembanden een Cyste vast, die meteen verwijderd moet worden. Zonder operatie zou Bill's stem zo erg aangetast kunnen worden dat hij nooit meer kan zingen.



    De compleet uitverkochte Europa-Tour met concerten in Italië, Zweden, Slovenië, Servië, Finland, Denemarken, Noorwegen en een optreden in Dortmund moeten afgezegd worden.



    EEN ENORME SHOCK VOOR MILJOENEN FANS OP DE HELE WERELD!



    "Bill was al sinds het begin van vorige week wegens ontsteking van de stembanden in behandeling", zegt 'Tokio Hotel'-producent en manager David Jost. "Een verder onderzoek heeft uitgewezen dat er op zijn stembanden een verdikking ontstaan is. De cyste moet nog deze week operatief verwijdert worden."



    Hoe kan zo een gezwel ontstaan?

    "Meestal ontstaan een verdikking op de stembanden, een zogenaamd zangersknoopje, door overbelasting van de stem", zegt KNO-arts Dr. Juli Vent van het ziekenhuis in Keulen. "Wanneer een zanger te luid of met verkeerde druk zingt, kan er zo een verdikking ontstaan. Dit wordt aangespoord wanneer de stembanden al door een infectie aangetast zijn. Een cyste aan het strottenhoofd is een klein, vloeistofbevattende blaasje. De operatie wordt uitgevoerd door invoering van een buis door de mond. Onder de microscoop wordt dan de cyste met piepkleine, scherpe scharen weggesneden. Na de operatie moet Bill een revalidatie van meerdere weken ondergaan, om langdurige schade aan zijn stembanden te vermijden.



    Producent David Jost: "We hopen heel erg dat de fans er begrip voor hebben dat Bill's gezondheid op de eerste plaats komt."



    Dit gaat dus echt NIET goed !! Hopenlijk komt Bill er nu snel bovenop want dit heeft natuurlijk grote gevolgen voor de tour


    Ons Bill ligt in het ziekenhuis:O:O:O:O:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ze wonen wel in loitsche
    maar ze zijn dr gwoon noooit
    maaruh ... magdenburg...loitsche ligt daarin mensen xD
    okay..

    newsflash:

    je hebt het vast al gehoord: Bill heeft een cyste op zijn stembanden en moet worden geopereerd. Een flink aantal concerten zijn afgezegd.

    Natuurlijk maken we ons allemaal zorgen om Bill en willen we hem laten weten dat we aan hem denken! Er worden al 365438974 verschillende acties over het internet geknald, maar Bill heeft geen tijd om te lezen, knuffels uit te pakken of filmpjes te bekijken. Hij moet RUSTEN.

    Het Tokio Hotel Dutch Street Team bedacht daarom een actie die hem niet zal vermoeien maar waar zijn hart zeer zeker een sprongetje van zal maken!!!

    Begin april verschijnt de single Don't Jump in de Nederlandse winkels. Wij willen jullie, allemaal oproepen om die singel te kopen. En liefst zelfs 2 keer! Want wat is nou een mooier kado voor Bill dan dat de volgende Tokio Hotel release gewoon keihard nummer 1 haalt? En zo hebben Tom, Gustav en Geortg er ook nog wat aan

    We hopen dat jullie allemaal mee willen doen!

    Copyright Karin (via hyves mail)
    Van THDST de hyve

    wacht eeeh... nu zeggen jullie dat ze in een appartement met hun moeder wonen... wat een moederskindjes, srry dat ik eht zeg hoor (lol)


    death to the one at the end of the serenade.

    ze wone in madgeburg waar ze gebore zijn... denk ik tog


    naah ze zijn in leipzig geboren, en daar wonen ze zeker niet :)
    nu ja ik had gehoord dat ze in berlijn-city woonden?
    grote vraagtekends :D

    euhrm mense whaa maakt dha nu uit Of die daar wel of nii wOne die zijn tOch byna nooit thuis en trouwess euhmmdie wone daar volges my nog wel
    maar is dha gwn ni zo eker gezegd enzo
    voor dha daar ni te veel fans aan de deur staan

    ze wonen in hamburg.

    best grappig trouwens,, ongeveer een halfjaar voodat ik echt fan werd kwam ben ik een x door loitsche gereden toen we op vakantie gingen en OMG wat voel ik me nu dom!

    nu wonen ze in Hamburg met moeders ..
    maar ze hebbe wel resent een appartementje gekocht in Berlijn .. ^^

    Okee ze wonen dus in hamburg en niet in Berlijn ik heb altijd gehoord dat ze in berlijn woonde of hamburg :P


    I do not hook up.