• Ik heb gisteren echt uren lang gephotoshopped, gezocht naar dingen die ik kon bewerken en aanpassen, en eindelijk, echt eindelijk kwam ik uit bij een goed punt. Gelukkig. Ik had mijzelf gefotografeerd, en mijn bff had zichzelf gefotografeerd zodat wij gitaren in onze handen hebben. Het was geweldig moeilijk om te fotoshoppen, maar het is gelukt, en ik ben nu een zeer trots op mijzelf. :3
    Mijn bff en ik gaan namelijk een tijdschrift maken,en wij waren natuurlijk weer zo schijnheilig om onszelf op de cover te zetten, maar goed...

    Origineel.Zonder alle poespas. (ik = rechts)
    The Cover :3, jajaja we weten dat Boredness geen woord is. Dat is het hele idee...

    Wat denken jullie?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Heb je die gitaren er ook op gedingest?


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Heb je die gitaren er ook op gedingest?


    ja :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Echt gaaf!

    Ik vind rechtsonderin echt heel grappig. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Echt gaaf!

    Ik vind rechtsonderin echt heel grappig. ^^


    Dat is gewoon heel normaal (krul)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Willen jullie dit ook naar n uitgeverij sturen?

    DarkEstrella schreef:
    Willen jullie dit ook naar n uitgeverij sturen?

    Nee het is voor persoonlijk gebruik. (en we sturen het naar een vriendin in Amerika, vandaar het Engels)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Het is knap gedaan, maar ik vind het niet bepaald bijzonder. :'3
    No offence, tho. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Het is knap gedaan, maar ik vind het niet bepaald bijzonder. :'3
    No offence, tho. 8D


    Het is ook niet zo bijzonder. Maar het duurde zo lang om een juiste gitaar in onze handen te dumpen, dat ik trots op mijzelf ben dat het wel is gelukt (cat)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Seksie :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Leuk gemaakt! (:

    Knap gedaan maar ik vind het er nog steeds supernep uitzien. Sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Synyster schreef:
    (...)
    Nee het is voor persoonlijk gebruik. (en we sturen het naar een vriendin in Amerika, vandaar het Engels)

    Cuwl, alleen dat sommige zeggen dat het er nep uit zien kun je denk ik verhelpen door de linker gitaar wat lichter van kleur te maken.

    NYC schreef:
    Knap gedaan maar ik vind het er nog steeds supernep uitzien. Sorry.


    All was well.

    Dat linker meisje moet veel donkerder worden gemaakt, want door dat lichtverschil ziet het er nep uit.


    ars moriendi

    Oeeuw good job!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO