• Ja, heel raar. Mijn mooi zwart haar krijgt een contrast violet van kleur. Damn, is dat zelfs mogelijk?
    Veranderd jou haarkleur soms? Natuurlijk dan haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Breamed schreef:
    Dat heb ik ook ja.
    Eerst was mijn haar donker blond, nu is het bruin ^^
    Maar dat komt, omdat elke 7 jaar je haar veranderd :]
    Waarschijnlijk daar dus door ^^


    Meen je dat? Van kleur ook?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    In de zon lijkt mijn haar goudblond, op foto's met flits lijkt me haar rood en normaal is het gewoon bruin. :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jah,van wit nar donkerblond =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In de zomer word het lichter. Maar dat is normaal.


    All this dampness is damp.

    Aan de puntjes is mijn haar iets lichter dan bovenaan, maar dat is normaal denk ik.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Misschien ben je stieken wel een kameleon (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    Misschien ben je stieken wel een kameleon (nerd)


    Als het felrood is, dan informeer ik je wel even. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Als het felrood is, dan informeer ik je wel even. (nerd)


    Oké :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben geboren met zwart haar en ik ben nu blond (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja. Ik heb het vrijdag net geverft van blond naar donkerbruin. En in de zomer was mijn blonde haar door de zon veel lichter geworden dan in de winter. Dan ben ik donkerblond. En soms in het licht lijkt mijn net-geverfde haar een rode gloed te hebben.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, dat kan prima hoor. Mijn haar is zomers vaak juist veel lichter onder de zon dan 's winters. Maar ik ben blond van nature dus dan heb je dat sowieso best wel snel.

    Maar nu is het [voornamelijk] roze. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Prosecco schreef:
    Uhm, ik heb allerlei verschillende kleuren blond door elkaar, en nu het herfst wordt zijn de platinablonde plukjes verdwenen. ): dus het verandert wel steeds ja.


    Never wait for perfection, just make it.

    Mijn haar was een keer rood geworden(bruin met rode gloed), maar toen ik het daarna verfde kreeg ik weer mijn normale haarkleur terug.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 16:25 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zwart -> Donker rood -> Zwart (Verf) -> Donker rood -> Bruin (Huidige kleur, net nu ik Donker rood mooi begom te vinden!)

    mijn haar is zomers donker blond met blonde plukjes. en in de winter is het bijna zwart. en soms is het bruin achtig (mijn moeder heeft bruin haar en mij vader super donker blond. zwart dus xD. okal is tie bijna grijs)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 16:35 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor