• Ja, heel raar. Mijn mooi zwart haar krijgt een contrast violet van kleur. Damn, is dat zelfs mogelijk?
    Veranderd jou haarkleur soms? Natuurlijk dan haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    k heb het ook een beetje, ik heb rood, zwart en blond haar door elkaar :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    mijn haar is donker bruin als het gaat schemeren wort me haar zwart als ik in de zon loop wort het weer bruin


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    in de zomer.. dan s mn haar wat lichter..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Luigi schreef:
    Nee, mijn haren blijven gewoon bruin.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb donkerbruin haar en in de zomer is het lichter met een rode gloed erover en in de winter is het soms net pikzwart (:

    En vroeger was ik blond en nu donkerbruin :3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 13:03 ]


    dream, dare, fly!

    Van mezelf ben ik blond, best lichtblond, en dat verkleurde altijd naar witblond, en dat vond ik niet mooi, en toen ging ik het verven, en na heel veel kleuren gehad te hebben ben ik nou een redhead. :Y)


    'Word'.

    ja ik had vorger heel blond haar maar elk jaar wordt het bruiner. Mijn moeder heeft dit ook dus het zit in de familie.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Als ik het niet geverfd heb, dan zitten er roodtinten in mijn donkerblonde haar x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jaa(krul) maar dat komt omdat ik mijn haar verf ;D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Yup, vroeger had ik witblond haar en nu neigt het meer naar bruin :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja maar mijn haar verkleurt altijd in de zomer. Ik krijg dan van die higlights zonder het te verven. Zo irritant :S


    Love sheds light one the darkest of times

    Ja, ik heb dat ook, maar alleen niet op korte termijn. Vroeger had ik heel lichtblond, bijna wit haar en nu heb ik donkerblond haar, bijna bruin. Bij mijn broer van hetzelfde, die had ook lichtblond haar en heeft nu donkerbruin haar^^ Maar nu is het al een jaar dit kleur, dus ik denk dat het niet meer gaat veranderen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Eerst was mijn haar blond, nu bruin. (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In de zomer zijn mijn blonde haren(ik heb rood haar maar er zit brui en blond door heen) lichter,meer goudachtig in de winter zijn ze grijsachtig. Sowieso is mijn haar in de zomer lichter dan in de winter,maar dat is niet zo heel erg opvallend,de blonde haren vallen meer op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn haren worden iedere zomer lichter en lichter blond xP Ze schieten gewoon keifel af xD