• Toen ik net met Megan aan het praten was schoot me ineens een best wel heel leuk idéé te binnen. Laten we gaan zwemmen! Het zou me ontzettend leuk lijken om met een groep Q'ers te gaan zwemmen. Een leuke activiteit met een leuke groep mensen en veel beter dan door een stad lopen en alleen maar eten te kopen.
    No worries! We hebben allemaal onzekerheden over ons lichaam. Niemand zal je beoordelen op je uiterlijk. You're absolutely perfectly good looking , just so you know that.


    Waar?
    Tikibad in Duinrell . Dit is bereikbaar met OV en niet heel duur (Denk aan max 18eu toegang). Natuurlijk vond ik de glijbanen etc. ook heel belangrijk hehe.
    Als jullie een goedkoper zwembad weten met leuke glijbanen let me know
    Wanneer?
    Hiervoor komt een datumprikker.
    Wie?

    Zeker
    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam
    Mojtabai - Megan - 18 - Rotterdam

    Misschien
    Nerissa - Veerle - 19
    Slughorn - Danique - 23
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 10:35 ]


    Firm believer of all that is magic

    Jaaaaaa, let's go swim guys!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja zwemmen met andere mensen erbij is niet echt mijn ding. (':
    Maar wel een heel erg leuk idee!


    Dit klinkt wel leuk, ik zwem eigenlijk nooit tho (zonde van de leuke bikini haha) ik hou het even in de gaten. Hangt voor mij af wanneer het dan zou zijn. (:


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    Dit klinkt wel leuk, ik zwem eigenlijk nooit tho (zonde van de leuke bikini haha) ik hou het even in de gaten. Hangt voor mij af wanneer het dan zou zijn. (:


    Mag ik je op misschien zetten?


    Firm believer of all that is magic

    Traynor schreef:
    Ja zwemmen met andere mensen erbij is niet echt mijn ding. (':
    Maar wel een heel erg leuk idee!


    Ik sluit mij aan hierbij aan c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tuena schreef:
    (...)

    Mag ik je op misschien zetten?


    Yes.


    The truth is out there.

    Oooh wat een leuk idee!
    Zet me maar op misschien (:
    Eemhof is ook leuk


    It's never gonna happen, Guys.

    Aahhh wat een geweldig idee! Ik vind alleen het Tikibad best duur :/

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 13:51 ]

    Als jullie dit doe in de zomer wil ik best mee ^^


    Shoganai i ne~

    Pantaloon schreef:
    Aahhh wat een geweldig idee! Ik vind alleen het Tikibad best duur :/


    Hi! Dit vind ik heel begrijpelijk. Ik had ook gekeken naar Centerparcs zwembaden deze zijn nog duurder. Maar als je een leuk en goedkoper zwembad kent let me know :)


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    (...)

    Hi! Dit vind ik heel begrijpelijk. Ik had ook gekeken naar Centerparcs zwembaden deze zijn nog duurder. Maar als je een leuk en goedkoper zwembad kent let me know :)


    Ik ben een groot Center Parcsfan, dus voor mij zou het geen probleem zijn.:p
    Ik weet alleen niet of ik in het Tikibad ga geraken.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Tuena schreef:
    (...)

    Hi! Dit vind ik heel begrijpelijk. Ik had ook gekeken naar Centerparcs zwembaden deze zijn nog duurder. Maar als je een leuk en goedkoper zwembad kent let me know :)


    Tongelreep Eindhoven, €6,05.


    Ik vind de prijs persoonlijk nog wel meevallen als je kijkt naar wat ze allemaal hebben. (: Ligging speelt ook mee voor veel natuurlijk.


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    Ik vind de prijs persoonlijk nog wel meevallen als je kijkt naar wat ze allemaal hebben. (: Ligging speelt ook mee voor veel natuurlijk.


    Ja me too. Maar, Centerparcs vind ik inderdaad ook prima! In ieder geval een groot zwembad met veel glijbanen etc.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik moet wel zeggen dat de meeste centerparcs niet heel goed bereikbaar zijn met OV


    Firm believer of all that is magic