• Ik heb een afspraak gemaakt op zaterdag om mijn tattoo te laten zetten! Ik was er langs gegaan, met een vriendin die er ook eentje wilde, en hij stelde voor om hem zaterdag al te doen. Nou, ik vind het best haha! Ik laat twee engelen vleugels op mijn schouderbladen zetten, niet te groot, ongeveer 15 cm. Stiekem ben ik best wel zenuwachtig...
    So, what do you think? Hebben jullie een tattoo? En hoe was het?


    Your make-up is terrible

    ik heb er nu 5, en ga ook nog vleugels laten zetten xD wel iets groter dan jij van plan bent. Vorige week vrijdag is mijn ribproject eindelijk afgemaakt, nu nog druk aan het genezen en dat was verreweg het pijnlijkste van al mijn tattoo's maar als hij eenmaal zit ben je de pijn ook zo goed als weer vergeten ^^

    En je weet zeker dat dat een goede tattoerder (hoe schrijf je dat, haha) is?

    DaKrulliCode schreef:
    En je weet zeker dat dat een goede tattoerder (hoe schrijf je dat, haha) is?


    het kan wel een goede zijn, de zaak waar ik naartoe ga heeft doordeweeks alles op afspraak, en op zaterdag hebben ze ook gewoon een inloop...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 23:22 ]

    de enige tattoo die ik mooi vind is een sterretje bij je pols.. engelenvleugels klinken nogal heftig. x) maargoed, wel super voor je dat je ze laat zetten!


    It's time to be happy again.

    Persoonlijk vind ik zulke vleugels niet mooi maar vind het wel vet dat je een tatoeage krijgt!


    -

    Nikkiii, ik wil mee =3


    Life is hard and then we die

    Als ik al een tattoo nam, dan zou het een solsleutel op mijn enkel zijn. :Y)


    All was well.

    PUKKELxDING schreef:
    Nikkiii, ik wil mee =3


    Dat mag wel hooor, dan zit het gelijk helemaal vol daarzo.

    En @ Krull, ja dat weet ik. Ik heb op internet hun foto's gezien, en van meedere gehoord dat ze goed zijn. De shop waar ik eerst naartoe zou gaan, waar mijn ouders hun tattoo hebben laten zetten heeft allemaal nieuwe mensen die niet zo goed schijnen te zijn, helaas.


    Your make-up is terrible

    ik vind 15 cm best groot , men ouders zouden me vermoorden o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vijftien centimeter is toch al aardig groot en persoonlijk vind ik dat je een erg goede keuze maakt. Hopelijk gaat het niet te veel pijn doen.


    Be a hero, kill your ego.

    Underclasse schreef:
    Vijftien centimeter is toch al aardig groot en persoonlijk vind ik dat je een erg goede keuze maakt. Hopelijk gaat het niet te veel pijn doen.


    15 cm klinkt groter dan het werkelijk is hoor.


    Your make-up is terrible

    zeker nice. Drink van de te voren genoeg en eet genoeg. of 3 glazen rode wodka.


    Some angels have no wings.

    Persoonlijk vind ik zoiets ook niet mooi, maar hé wie ben ik. Tattoo is iets persoonlijks. Wel keivet dat je een tattoo krijgt man :9~ Ik wil wel een foto zien als 'ie af is 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    vet cool die tatoo die je lat zetten ik mag alleen nooit van mijn ouders een tatoo maar ik wil het wel:(


    Not all those who wander are lost

    Ik zou never nooit een tattoo nemen, omdat 'ie later helemaal verneukt is maar ik vind het wel keeeei vet voor jou :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking