• Ja, ik ben dus net met mijn hoofd tegen de muur gelopen en nu heb ik vet veel pijn. (cat)
    Is er nog iemand zo lomp als mij of ben ik eenzaam ? (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Join the club. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik loop altijd met mijn zij langs/tegen het aanrecht af, en dat doet pijn >.<


    ars moriendi

    Boredom schreef:
    Join the club. :Y)

    Ben jij ook tegen de muur gelopen ? _O_


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik loop zelf altijd tegen de muur/boog hier. Nouja muur, we hebben zo'n stenen boog in de woonkamer/kinderkamer. Het is zeg maar een opening in plaats van een muur en dan steken de stenen van de boog aan beide kanten iets uit, maar ik maak de bocht altijd te kort dus ik loop altijd tegen de boog aan. En dit verhaal is best onduidelijk volgens mij..

    Maar, gaat het nu wel met je hoofd? (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    oeh en jammer genoeg heb ik een schuin plafond. heel leuk enzo, maar als je net zo bent als ik. auw!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    OHMYKAULITZ schreef:
    Ik ben net zo lomp (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RobinxCesc schreef:
    Ik loop zelf altijd tegen de muur/boog hier. Nouja muur, we hebben zo'n stenen boog in de woonkamer/kinderkamer. Het is zeg maar een opening in plaats van een muur en dan steken de stenen van de boog aan beide kanten iets uit, maar ik maak de bocht altijd te kort dus ik loop altijd tegen de boog aan. En dit verhaal is best onduidelijk volgens mij..

    Maar, gaat het nu wel met je hoofd? (:


    Haha, ik begreep het wel :Y) Maar hoezo staat er een stenen boog/muur in je huis ?

    Mijn hoofd doet pijn,enorm veel pijn maar dat deed het ervoor ook al ^^ Het is wel blauw en enorm dik dus dat vind ik minder leuk ;o


    We're hiding behind skin that's too tough

    Haha, ik had laatst ook nog zo iets.
    Ik deed een deur toe terwijl mijn hoofd er nog deels tussen zat, dus toen trok ik hem super hard tegen mijn voorhoofd aan.(krul)


    effort never betrays you

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ben jij ook tegen de muur gelopen ? _O_

    @ een bdayparty van mijn vriendin ben ik maarliefst drie keer tegen hetzelfde raam gelopen, afgang afgang & afgang. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik loop tegen deuren ?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah! Beterschap aan je hoofd!

    Ik loop ook altijd tegen vanalles aan, lantarenpalen, prullenbakken, deuren, muren, kasten. Zeer beschamend, maar je krijgt er wel een hard lijf van. XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik loop niet tegen muren, maar struikel wel altijd heel erg veel. xd
    Lang leve de lompheid. _O_


    wth.

    Deze middag tijdens Geschiedenis wou ik mijn hoofd tegen de muur laten leunen omdat ik vreselijk moe was en ik dacht dat de muur er nog niet was, maar hij was er wel al dus knalde ik met mijn achterhoofd kei hard tegen die muur!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    je bent al zeker niet de enige!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mehehehe. Ja, bij mij hoor je elk uur wel een 'auw' of 'goddamned Kyle!' of w/e als ik weer ergens tegen aan loop of tegen stoot. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell