• Heeyy peoples (: Maisa en ik hebben een heel cool verhaaltje geschreven en die heeft zij op Quizlet gezet:D Dus als jullie heel lief zijn gaan jullie kijken wat je ervan vind en een reactie achterlaten. :D zijn jullie lief(H)? hier is de link naar de serie (:
    http://www.quizlet.nl/serie/12421/chris-en-ik- danke, xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    de helft is afgebroken
    Nouw :( arme lollie!


    Get back motherfuckerz'

    (...)
    wa is er jammer?
    dat je de 100 niet hebt gehaald


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Nouw :( arme lollie!

    en arme ik dan?
    mijn handen plakken nu en mijn lolly is bijna op

    (...)dat je de 100 niet hebt gehaald

    ik vind het ni zo erg, mijn serie word veel gemaakt maar ik heb het weeral veel te ingewikkeld gemaakt en ik weet geen vervolg

    (...)
    en arme ik dan?
    mijn handen plakken nu en mijn lolly is bijna op
    Ook arme jij dan maar (A)


    Get back motherfuckerz'

    (...)Ook arme jij dan maar (A)

    ^^

    naja zeg, niemand anders behalve GUSTICOASTER is momenteel lief:O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    naja zeg, niemand anders behalve GUSTICOASTER is momenteel lief:O

    ik ben altijd lief *EGO*
    btw; ik heet Cynthia maar je kan ook altijd tussen mijn 12 bijnamen kiezen

    Whahah XD
    Wat zijn jouw 12 bijnamen daan? (A)


    Get back motherfuckerz'

    Whahah XD
    Wat zijn jouw 12 bijnamen daan? (A)

    cyntjebobyntje
    sien
    cyntje
    cyneke
    mede TH-trui
    Tokio Hotel
    piet piraat
    poeperd
    paashaas
    klintje
    cynsex
    vanillesex
    slaapbeer

    (...)
    cyntjebobyntje
    sien
    cyntje
    cyneke
    mede TH-trui
    Tokio Hotel
    piet piraat
    poeperd
    paashaas
    klintje
    cynsex
    vanillesex
    slaapbeer
    Ik blijf bij Cynthia XD


    Get back motherfuckerz'

    (...) Ik blijf bij Cynthia XD

    Your Choice en aan de helft van mijn bijnaamoos hangt er een verhaal of uitleg

    (...)
    Your Choice en aan de helft van mijn bijnaamoos hangt er een verhaal of uitleg
    Vertel op :P


    Get back motherfuckerz'

    (...)Vertel op :P

    mede TH-trui; heb ik gekregen van Nouk omda ik ook een TH-trui heb en zij eeft ook 1 maar dan wel al langer dan ik, dus is zij TH-trui
    Tokio Hotel; komt ook door mijn TH-trui maar die heb ik dus gekregen van de helft van de sgool omdat ik die droeg op sgool
    piet piraat; hbe ik gekregen van Joachim omdat ik een bandana droeg,en dan heeft later nog iemand op sgool gevraagd of ik mijn ooglapje was vergeten en voor ik iets terug kon zeggen was ze al weg
    klintje; heb ik gekregen van Safke omda ik klein ben (1.57 [even groot als mijn ma en groter dan mijn oma en ook nog een sgroter dan het lief van mijn broer die 19 is])
    vanillesex; 1 van Gustav zijn bijnamen, die ik heb uitgevonden, is vanille pupsi dus das gwn cynsex gemixt met vanille pupsi
    slaapbeer; heb ik gekregen van PJ, maat van mijn broer, hij stond ana te bellen aan de deur rond 15u. en ik lag nog in mijn bed dus ik ben gaan opendoen en dan heb ik gezegd da ik nog lag te slapn en dan heeft hij die bijnaam gegeven

    (...)
    mede TH-trui; heb ik gekregen van Nouk omda ik ook een TH-trui heb en zij eeft ook 1 maar dan wel al langer dan ik, dus is zij TH-trui
    Tokio Hotel; komt ook door mijn TH-trui maar die heb ik dus gekregen van de helft van de sgool omdat ik die droeg op sgool
    piet piraat; hbe ik gekregen van Joachim omdat ik een bandana droeg,en dan heeft later nog iemand op sgool gevraagd of ik mijn ooglapje was vergeten en voor ik iets terug kon zeggen was ze al weg
    klintje; heb ik gekregen van Safke omda ik klein ben (1.57 [even groot als mijn ma en groter dan mijn oma en ook nog een sgroter dan het lief van mijn broer die 19 is])
    vanillesex; 1 van Gustav zijn bijnamen, die ik heb uitgevonden, is vanille pupsi dus das gwn cynsex gemixt met vanille pupsi
    slaapbeer; heb ik gekregen van PJ, maat van mijn broer, hij stond ana te bellen aan de deur rond 15u. en ik lag nog in mijn bed dus ik ben gaan opendoen en dan heb ik gezegd da ik nog lag te slapn en dan heeft hij die bijnaam gegeven
    Wat een verhaal xD Ik gewoon, Mais, Maiskolfje, Naomi, en alles wat je daaruit kan afleiden :P


    Get back motherfuckerz'