• Eigenlijk hoor je een Lynx niet als huisdier te nemen als je hem zo plaagt Dit vind ik gewoon een vorm van mishandeling

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 23:38 ]


    Je mpp moeder swaa

    Ohmygod! Arm dier. Bestaat daar niet zoiets als een dierenbescherming?


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik vind het echt niet normaal dat diegene dat beest zo plaagt, zo zie je maar dat dieren het in het wild meestal beter hebben dan bij mensen thuis.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tuesdays schreef:
    Ohmygod! Arm dier. Bestaat daar niet zoiets als een dierenbescherming?


    Eigenlijk wel.Het is Amerika


    Je mpp moeder swaa

    StereoZebra schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel.Het is Amerika

    Dat die dan maar eens snel komen opdagen daar.


    s[he] be[lie]ve[d]

    dit is dezelfde als die daarnet.En zo te zien heeft ie een hekel aan z'n baasje

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 23:40 ]


    Je mpp moeder swaa

    StereoZebra schreef:
    dit is dezelfde als die daarnet.En zo te zien heeft ie een hekel aan z'n baasje

    Muh, dat is dan nog niet zo erg.


    *insert philosophical cringe expression here*

    StereoZebra schreef:
    dit is dezelfde als die daarnet.En zo te zien heeft ie een hekel aan z'n baasje


    Dat komt best droog over.. hand in beeld POK hand weg.. hand komt weer terug POK en dan kijkt die Lynx zo serieus. en dan weer POK


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmmm, volgens mij heeft dat beest gewn een hekel aan de camera. :')


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    StereoZebra schreef:
    dit is dezelfde als die daarnet.En zo te zien heeft ie een hekel aan z'n baasje

    Dat doet mijn kat ook. En dat met die camera hebben ook heel veel katten, die van Shane Dawson houden ook niet van de camera. En nog meer filmpjes van katten die gaan blazen. Jullie vinden het geloof ik vooral zielig dat het een Lynx is xd


    You move me ......... Kurt

    Ik hoop echt dat die lynx een keer keihard dat figuurtje te grazen neemt :')


    Life is an art, not a science.

    Cornflakes schreef:
    Ik vind het echt niet normaal dat diegene dat beest zo plaagt, zo zie je maar dat dieren het in het wild meestal beter hebben dan bij mensen thuis.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik krijg nu echt de neiging om mijn kat te zoeken en haar even een knuffel te geven :$


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zo zieligg :|


    Bieberfeverrr <33333!

    arm dier , bovendien kan het ook nog eens levensgevaarlijk zijn.
    hebben jullie ooit die aflevering van Oprah gezien waar een gigantische aap gevangen gehouden werd in een huis en dan later een vrouw aanviel , hij beet haar vingers af en haar hele gezicht werd vermorzeld ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het alleen zielig als je wilde dieren als huisdier houd.Ze horen gewoon thuis in het wild.Ik ben ook tegen dierentuinen en circussen.Ik vind het alleen goed als er bedreigde diersoorten in het dierentuin leven.Want dan bescherm je ze wel een beetje.Maar bij andere dieren vind ik het echt zo zielig


    Je mpp moeder swaa