• Zoals de meesten van jullie weten, ben ik op 20 maart 2011 mijn beste vriendin Suus verloren. Dit is mijn derde beste vriendin die ik kwijt ben geraakt. De eerste vanwege leukemie, de tweede vanwege zelfmoord en ook Suus vanwege zelfmoord.
    Nu ben ik te weten gekomen, dat ook nu weer een vriendin leukemie heeft, Simone. Ze zal niet meer genezen, met chemo kunnen ze haar dood enkel nog maar uitstellen. Waarschijnlijk zal het dit jaar nog gebeuren. Simone is trouwens 15.

    En nu vraag ik me af: Waarom?
    Waarom raak ik iemand kwijt zodra ze te dichtbij komen?

    Het is veel te snel, ik heb Suus nog helemaal niet kunnen verwerken, of de volgende komt al. Ik ben serieus ten einde raad, maar niet in staat met een psycholoog te spreken. Dit topic klinkt misschien als aandachttrekkerij, maar ik heb nu geen idee wat ik anders moet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    Oooh echt sterkte! Ik zal je wel willen helpen maar weet niet hóe.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:17 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lieve Marleen.
    We zijn er voor jou en je kent de raad van tante Sharon, hea ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Leukemie is echt een kloteziekte. Een vriend van me heeft het ook, ben elke dag bang dat ik zo'n bericht zal krijgen.

    Maar het ligt echt niet aan jou, jij kunt er niets aan doen en heel veel sterkte (flower)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh O.o Dat is heftig! Het enige wat ik kan zeggen is, Heel veel sterkte, en ik hoop dat het je lukt om er overheen te komen (flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wow dat is inderdaad flink kut! Mah, echt lullig dat dit jou allemaal elke keer moet overkomen... Als je er wel met iemand over wilt praten mag je altijd mij aanspreken Marleentje. Sterkte ermee.


    Your make-up is terrible

    Dude, als je wilt he. Je kan altijd wel met mij praten (flower) Het is fijn om met onbekenden over dingen te kunnen praten waar je je kut over voelt, een psycholoog is misschien kut, maar je kan een creatieve therapaut proberen, dan draai je er wat meer omheen :)


    SLOAN.

    Wow, laat me eerst even 1 ding melden, volgens mij ben jij mentaal echt vreselijk sterk. Veel weet ik hier niet echt op te antwoorden, het enige dat ik kan zeggen is heel veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:18 ]

    Ik begrijp hoe je je voelt, ookal klinkt dat heel onlogisch in jouw oren momenteel.. Ik verloor ook dierbaren vlug achter elkaar, het is een klap maar je komt er wel bovenop <3 En misschien toch een psycholoog? Al is het maar 1 keer, trust me, het helpt.
    Anyway, sterkte en keep on smiling, because whatever happens, life goes on <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ookal 3 vriendin kwijd en alle 3 aan het zelfde.. de laatste was 2 februari..

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:19 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jezus, meis.. Het zit je ook echt niet mee hè? Ze moeten ook echt uitgerekend jou altijd hebben. Ik word hier echt stil van, ik kan me gewoonweg niet bedenken hoe het is om zoveel mensen in een korte tijd te verliezen ookal zijn er bij mij in anderhalf jaar 3 mensen overleden, dit lijkt me toch wel erger. Ik zou toch echt even richting de psycholoog gaan want ik heb, na vijf jaar, nog steeds niet mijn vaders overlijden verwerkt en ik zak er letterlijk elke dag verder mee weg. Als je het moeilijk vind om uit jezelf dingen te verwerken moet je echt naar een psycholoog gaan. Als je te laat begint met verwerken kan je het nooit helemaal goed verwerken, en dat heb ik nu. Anyway, heel veel sterkte! Ik ben er voor je! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Aah, ik vind dit echt heel kut voor jou, en je vriendinnen ;S
    Ik wens jou en je vriendin Simone enorm veel sterkte, het is echt vreselijk dat het jou allemaal moet overkomen ):
    Ik hoop dat Simone een leuke tijd nog gaat krijgen, en ook dat je het een plekje zal kunnen geven (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    bluelist schreef:
    Wow, laat me eerst even 1 ding melden, volgens mij ben jij mentaal echt vreselijk sterk. Veel weet ik hier niet echt op te antwoorden, het enige dat ik kan zeggen is heel veel sterkte (flower)


    Has no one told you she's not breathing?

    Jemig, dat is heftig zeg! Heeel veel sterkte toegewenst!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je weet dat ik er altijd voor je ben<3 en weet mijn advies al<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bedankt voor de lieve reacties!

    Maar echt, ik ben niet zo sterk. Ik wil alleen niet dat anderen mij zien huilen. Ik maak mezelf gek met mijn gedachtes, maar wil gewoon niet opgeven. Zij zijn juist degenen die mij de kracht geven om door te gaan.


    everything, in time