• Ben ik nu de enigste die geen Junkfood lust?
    zoals McDonalds of Quick en alles wat er op lijkt...
    ik lust het dus niet xD
    en iedereen die ik ken is er dol op...
    Nu voor dit toppic nuttig te houden, lusten jullie Junkfood?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Honing mosterd wrap & cheeseburger :9~ @ mac lekka lekka :X ik hoef nou niet elke week naar de mac ofzeu..


    My heart is yours and so am I

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Geef mij die bacon dan maar!
    Jammm, BigTasty met extra bacon. :9~


    Deal! Zullen we nu dan nog even snel rennen? Die ene vlak bij mij om de hoek is nog tot 12 uur open geloof ik. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    iedere keer als een van mijn vriendinnen een voorstel doet om ''vette hap'' te halen ben ik zeker van de partij


    Everything is worse without music.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Nee man, BigTasty met bacon menu! Wel dan de grote hè.(cat)

    Ik ben vandaag naar de Mac geweest en bestelde een BigTasty menu en raad eens? Ze waren de bacon én de uien vergeten, FOEI!
    En wist je dat de BigTasty eigenlijk de Big 'n' Tasty heet?(nerd)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:59 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja. :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jep

    nomnomnom<3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik lust het wel, maar ik ben er niet kapot van. Ik vind het 2x in het jaar wel eens lekker, maar daar houdt het echt bij op xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wajo.
    mc donalds is heilig en jij lust het niet ;oooooo


    Smiling but close to tears.

    Ik ben gek op junkfood:9~

    Turn schreef:
    (...)
    Ik ben vandaag naar de Mac geweest en bestelde een BigTasty menu en raad eens? Ze waren de bacon én de uien vergeten, FOEI!
    En wist je dat de BigTasty eigenlijk de Big 'n' Tasty heet?(nerd)

    Heeeeel slecht, vooral van die bacon!

    @Pinup
    Hahhaa, ja is goed. Ze zijn nu vast wel weer open.(cat)
    Ik ben een keer na een concert naar de McDrive geweest met de auto, en toen gingen we erachteruit in rijden. Was namelijk een kinderdroom van m'n nicht haha. Komen we zo aan:
    'Ik kan u niet helpen mevrouw.'
    'Hoezo niet?'
    'Omdat u er achteruit bent ingereden.'
    Hahaaaaa, het was een uur of half twee, dus die weinige mensen die daar zaten zullen ook wel gedacht hebben wat een mongolen. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik lust het ook niet. Maar oké,, voor 1 of 2 keer per jaar overleef ik dat nog wel.
    Er zijn ergere dingen...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik lust het oook niet. ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Waarom wil iedereen toch gelijk naar de Mac? Geef mij de Burger King of KFC maar. Is 1000x lekkerder :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Waarom wil iedereen toch gelijk naar de Mac? Geef mij de Burger King of KFC maar. Is 1000x lekkerder :Y)

    Met je super grote bak met kippenpootjes en vleugeltjes x'D

    Lycaon schreef:
    Waarom wil iedereen toch gelijk naar de Mac? Geef mij de Burger King of KFC maar. Is 1000x lekkerder :Y)

    In Alphen a/d Rijn moest de Burger King plaatsmaken voor een Mac, omdat het daar zooo slecht was. Het eten was niet te vreten en het was goor en de mensen die er werkten waren echt vreselijk. :P


    *insert philosophical cringe expression here*