• Les geleerd, die zal niet nog eens snel opnemen...

    Video

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Je mag het vragen, maar het is met een D. Het gaat namelijk om iets wat al voldaan is en zich niet op dit huidige moment afspeelt. ;)

    Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
    Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.

    ik heb verbrijzeld
    jij hebt verbrijzeld
    hij heeft verbrijzeld
    wij hebben verbrijzeld
    jullie hebben verbrijzeld
    zij hebben verbrijzeld

    Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
    Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
    [Dat zou dus betekenen dat ze het zou doen op het moment dat ik het topic aangemaakt heb, wat dus niet het geval is.]
    ik verbrijzel
    jij verbrijzelt
    hij verbrijzelt
    wij verbrijzelen
    jullie verbrijzelen
    zij verbrijzelen


    En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan...
    You snap?


    Btw, het hoort dus niet dat ik je dit uit moet leggen ... maar goed. (zip)

    Hahahahaha, lmfao. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hahahahaha geniaal! x'D


    -

    Dat gaat misschien een beetje te ver. Maar het is wel grappig. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Turn schreef:
    Dat wijf....is geniaal!_O_

    Pinup schreef:
    (...)

    Je mag het vragen, maar het is met een D. Het gaat namelijk om iets wat al voldaan is en zich niet op dit huidige moment afspeelt. ;)

    Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
    Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.

    ik heb verbrijzeld
    jij hebt verbrijzeld
    hij heeft verbrijzeld
    wij hebben verbrijzeld
    jullie hebben verbrijzeld
    zij hebben verbrijzeld

    Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
    Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
    [Dat zou dus betekenen dat ze het zou doen op het moment dat ik het topic aangemaakt heb, wat dus niet het geval is.]
    ik verbrijzel
    jij verbrijzelt
    hij verbrijzelt
    wij verbrijzelen
    jullie verbrijzelen
    zij verbrijzelen


    En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan...
    You snap?


    Btw, het hoort dus niet dat ik je dit uit moet leggen ... maar goed. (zip)


    Stijltang had wel degelijk gelijk. Kijk nog eens goed naar je eigen uitleg, en zoek wat er ontbreekt in je titel: het werkwoord 'hebben'. Zonder dit, is 'verbrijzeld' de persoonsvorm en moet het met uitgang -de (verleden tijd) of uitgang -t (tegenwoordige tijd).

    Wat een aso wijf. Die spoort écht niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaha ik kan hier serieus zo hard mee lachen. Mensen zijn tegenwoordig veel te materialistisch ingesteld om een of andere achterlijke telefoon en al helemaal met Blackberries. Je moet nog steeds je fatsoen houden en je aan de regels houden ook al gaan we zogenaamd een heel nieuw tijdperk in. Eigen schuld :'D. En respect voor die vrouw dat ze mooi weer met der gesprek verder gaat, haha. Al zou ik me zwaar schuldig voelen als ik iemands spullen opzettelijk kapot had gemaakt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ye be warned.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 15:43 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hehe, lekker fake weer. Wel duidelijk filmen tijdens de les, en bellen mag niet x'D Misschien was het wel een noodgeval.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hoe hebben ze dat dan gefilmd, als dat mens al zo kwaad wordt bij het oppakken van een GSM?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 15:36 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Slime schreef:
    Hahaha, dat is wel een beetje té :') Maargoed, zomaar bellen onder de les is ook wel asociaal.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Annerobin schreef:
    (...)

    Stijltang had wel degelijk gelijk. Kijk nog eens goed naar je eigen uitleg, en zoek wat er ontbreekt in je titel: het werkwoord 'hebben'. Zonder dit, is 'verbrijzeld' de persoonsvorm en moet het met uitgang -de (verleden tijd) of uitgang -t (tegenwoordige tijd).

    Om het allemaal eventjes makkelijk te maken, als het met een -d moest was het óf lerares heeft BlackBerry verbrijzeld óf lerares verbrijzelde BlackBerry. Zoals het in de titel staat en hoe Pinup het wilde zijn gewoon twee verschillende tijden.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Dat wijf....is geniaal!_O_


    effort never betrays you

    KirstenSnaps schreef:
    Hahaha ik kan hier serieus zo hard mee lachen. Mensen zijn tegenwoordig veel te materialistisch ingesteld om een of andere achterlijke telefoon en al helemaal met Blackberries. Je moet nog steeds je fatsoen houden en je aan de regels houden ook al gaan we zogenaamd een heel nieuw tijdperk in. Eigen schuld :'D. En respect voor die vrouw dat ze mooi weer met der gesprek verder gaat, haha. Al zou ik me zwaar schuldig voelen als ik iemands spullen opzettelijk kapot had gemaakt :Y).


    Daar moet je dan ook een Aziatische lerares voor hebben. :'D
    Die hebben daar al heel snel heel wat minder moeite mee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Je mag het vragen, maar het is met een D. Het gaat namelijk om iets wat al voldaan is en zich niet op dit huidige moment afspeelt. ;)

    Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
    Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.

    ik heb verbrijzeld
    jij hebt verbrijzeld
    hij heeft verbrijzeld
    wij hebben verbrijzeld
    jullie hebben verbrijzeld
    zij hebben verbrijzeld

    Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
    Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
    [Dat zou dus betekenen dat ze het zou doen op het moment dat ik het topic aangemaakt heb, wat dus niet het geval is.]
    ik verbrijzel
    jij verbrijzelt
    hij verbrijzelt
    wij verbrijzelen
    jullie verbrijzelen
    zij verbrijzelen


    En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan...
    You snap?


    Btw, het hoort dus niet dat ik je dit uit moet leggen ... maar goed. (zip)


    Ik snap de uitleg niet, maar de titel hoort te zijn: Lerares verbrijzelt Blackberry, dus met een T. Dit zou wel kunnen: Lerares heeft Blackberry verbrijzeld.
    I'm 100% sure 'bout this :]


    No growth of the heart is ever a waste