• Nou vandaag na school stond ik buiten,Op mn telefoon een filmpje te kijken van Bill die naar het Toilet wou (dit filmpje heel oud op 2006 gemaakt) En ik vond het gewoon normaal van Bill.Toen kwam er opeens een super obsesste fan naar me toe,Want die wou het filmpje ook zien (ik kende haar niet) en Omg ze begon plots echt keihard te gillen als een ik weet niet wat...Op het gegeven moment kon ze bijna geen adem meer halen? en ze was echt zo: ,,Oh my freakin god! Bill moet nodig pissen!!! Oh my gosh ongeloofelijk wat schattig! en ik was zo >> o___o
    en ik zei: ,,rustig kalm aan het is maar een filmpje van Bill die nodig moet pissen,Hallo,Bill is ook een mens,Net als anderen gaat hij ook naar de plee om te poepen of te pissen,Als ie op een dag oud word krijgt ie ook rimpels,Hij had ook een keertje gekotst net als wat anderen mensen doen,hij heeft ook oorsmeer in z'n oor en neushaar.Waarom begrijp je niet dat beroemdheden ook gewoon mensen zijn?!'' Na het hele verhaal was ze chagerijnig en wou ze geen fan meer worden -_-''

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 23:22 ]


    Je mpp moeder swaa

    hahahahhaa okey (':

    Ja ik denk dat ook vaak; dat het ook maar mensen zijn.. ik bedoel, ze zijn net zoals ons hoor, met dezelfde behoeften xp
    ik denk, moesten ze zo een fan tegenkomen -wat waarschijnlijk ooit al eens gebeurt is- dat ze ook denken vn 'wtf' .. (A)


    I changed.

    Haha, XD

    Echt wel een melig filmpje, Tom loopt echt alsof hij een hete aardappel in z'n reet heeft zitten. =P
    En Bills schoenen zijn zooooo gaaf!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hahahahaa, kansloos.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DefectGirl schreef:
    Dude, she fails really hard. I mean. Come on There just people. Ik bedoel kom op. Ze houden niet eens van fans die like crazy zijn


    Indeed


    Je mpp moeder swaa

    Ja, dat noemen we nog eens beroemdheden als Goden vereren :'D
    Al zou ik me Bill niet voor willen stellen op de wc.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat zulke TH fans nog bestaan! ;o
    Ik dacht dat dat wel zo'n beetje over was haha :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ohmygod, zij is écht d-o-m.


    Life begins at the end of your comfort zone

    DefectGirl schreef:
    Dude, she fails really hard. I mean. Come on There just people. Ik bedoel kom op. Ze houden niet eens van fans die like crazy zijn


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    heriotza schreef:
    fail


    None but ourselves can free our minds.

    Embrace schreef:
    o.o


    Alleen maar tranen van geluk

    Kuyt schreef:
    -out-

    Kuyt schreef:
    -out-


    effort never betrays you

    Wtf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Spero schreef:
    Dat zulke TH fans nog bestaan! ;o
    Ik dacht dat dat wel zo'n beetje over was haha :Y)

    Blijkbaar niet. (cat)
    Er is niet eens iets speciaals aan dat filmpje ofzo.

    lol vaag


    Maybe my look changed, but my heart didn't