• Ik weet nie of er zo topic bestaat xD Anders sorry.

    Ik heb drie boeken vandaag gehaald..
    -Hekesen en toverij.
    -kleine zielen.
    -Het dagboek van Ellen Rimbauer.Mijn leven in Rose Red.

    Om de topic nuttig te houden.. Wie is er lid van de Bieb en welke zijn echte aanraders?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik moet nog steeds een rekening betalen *kuch*


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben lid.

    aanraders:
    ~ Hongerspelen(en vervolgen)
    ~ Zielen
    ~ mijn allerliefste vijand (en het vervolg)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben niet lid.
    Ik koop liever boeken (A) Zijn dan lekker van mij !


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dankje xD maar ik ga maar eerst die drie boeken lezenxD Hmm die hongerspelen spreekt mij echt aan. :) Zielen heb ik zelf thuis liggen goed boek :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    Dankje xD maar ik ga maar eerst die drie boeken lezenxD Hmm die hongerspelen spreekt mij echt aan. :) Zielen heb ik zelf thuis liggen goed boek :)


    ik ehb zielen nu net uit xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben natuurlijk lid van de bieb, ik zou echt niet weten wat ik zonder moest hoor.
    Ik ga ook altijd in de bieb zitten als ik gestrest ben, het zo chill daar.

    Aanraders:
    Eh, héél veel. Maar als echt number one, zou ik zeggen alle boeken van Raymond E. Feist


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben al jaren lid.
    De darren shan serie is wel leuk :3

    Slime schreef:
    Ik moet nog steeds een rekening betalen *kuch*

    Ik ook. €15,- :$


    make cake, not war

    Ik ben wel lid, maar ik koop de laatste tijd heel veel boeken. Aanraaders;
    *Harry Potter (duh ^^)
    *Twilight (ook duh ^^)
    *Gone (heel spannend)
    *De grijze jager (goed geschreven en grappig)
    *Hart van inkt (een wat ingewikkelder verhaal, maar echt iets voor mensen die van lezen houden)
    *Lord of the Rings (leuk boek, maar je moet er wel de tijd voor nemen om erin te komen)
    *Drift (heel leuk als je van Twilight houdt, maar toch heel anders)
    *Stad van Maskers (mooi boek en ook heel spannend, met een happy maar toch wel zielig einde)
    En zo kan ik nog wel even verder, ik lees echt heel veel, en er zijn ook zoooo veel goede boeken (en al deze boeken hebben ook nog vervolgen) ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ook lid, al super lang miss al sinds ik kan lezen ofzo. Miss ben ik ietsje te boekenwurmig

    maar okay aanraders:
    1)The twilight saga met name de eerste boek zelf en bree tanner si ook heel mooi
    2)Drama (over een meisje waarvan de leven wordt bepaald door een toneelstuk: Macbeth)
    3)Hey, met mij! (over een meisje die per ongeluk haar 14-jarige ik belt. Zo probeert ze al haar fouten die ze ooit heeft gemaakt te herstelen en met name verkering nemen met haar ex)
    4)euh heb ik niet egt ik lees van alles wat. Maar egt heel vaak boeken die uit het engels zijn vertaal maar ik heb ook sinds kort een zwak voor engelse boeken


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Leve de bibliotheek! :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    avrilcullen schreef:
    Ik ben ook lid, al super lang miss al sinds ik kan lezen ofzo. Miss ben ik ietsje te boekenwurmig

    maar okay aanraders:
    1)The twilight saga met name de eerste boek zelf en bree tanner si ook heel mooi
    2)Drama (over een meisje waarvan de leven wordt bepaald door een toneelstuk: Macbeth)
    3)Hey, met mij! (over een meisje die per ongeluk haar 14-jarige ik belt. Zo probeert ze al haar fouten die ze ooit heeft gemaakt te herstelen en met name verkering nemen met haar ex)
    4)euh heb ik niet egt ik lees van alles wat. Maar egt heel vaak boeken die uit het engels zijn vertaal maar ik heb ook sinds kort een zwak voor engelse boeken


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    OHMYSETH schreef:
    ik ben lid.

    aanraders:
    ~ Hongerspelen(en vervolgen)
    ~ Zielen
    ~ mijn allerliefste vijand (en het vervolg)

    Zielen is zooooooo mooi O_o
    Ik lees nu Stille Lippen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    avrilcullen schreef:
    Ik ben ook lid, al super lang miss al sinds ik kan lezen ofzo. Miss ben ik ietsje te boekenwurmig

    maar okay aanraders:
    1)The twilight saga met name de eerste boek zelf en bree tanner si ook heel mooi
    2)Drama (over een meisje waarvan de leven wordt bepaald door een toneelstuk: Macbeth)
    3)Hey, met mij! (over een meisje die per ongeluk haar 14-jarige ik belt. Zo probeert ze al haar fouten die ze ooit heeft gemaakt te herstelen en met name verkering nemen met haar ex)
    4)euh heb ik niet egt ik lees van alles wat. Maar egt heel vaak boeken die uit het engels zijn vertaal maar ik heb ook sinds kort een zwak voor engelse boeken


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.