• Ik ben de laatste tijd zo vaak echt super moe! Ik slaap tegenwoordig ook echt 12 uur ´s nachts en ´s middags slaap ik vaak ook nog 3 uurtjes. Gister middag nadat ik had geslapen voelde ik me helemaal niet lekker, heel me buik begon wild te doen. Toen ben ik ´s avonds gewoon naar bed gegaan, maar ik kon helemaal niet slapen van de buikpijn en hoofdpijn. Toen heb ik tussen 12 en 2 uur ´s nachts bij de plee gezeten en zowat mijn hele maag deruit gegooit. Ik voel me echt vreselijk, het is er ook niet beter op geworden in de uren. Pff. Have some pity ):

    Buikgriep msischien? Beterschap in ieder geval! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Heb je misschien sla, tomaat of komkommer gegeten? Want er is die bacterie eh? Ik wil je niet bangmaken ofzo.


    To infinity and beyond •

    beterschap, (flower)


    <3

    Bosworth schreef:
    Heb je misschien sla, tomaat of komkommer gegeten? Want er is die bacterie eh? Ik wil je niet bangmaken ofzo.

    Ja, heel veel zelfs. Maar het is (als het goed is, god forbid) niet die bacterie. Want dan zou ik hele dagen op de wc zitten. (Deze informatie ga ik jullie geven): ik heb wel heel veel diaree gehad, echt water diaree, maar dat was wel over na een tijdje.. dus ik denk niet dat het die bacterie is.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Ja, heel veel zelfs. Maar het is (als het goed is, god forbid) niet die bacterie. Want dan zou ik hele dagen op de wc zitten. (Deze informatie ga ik jullie geven): ik heb wel heel veel diaree gehad, echt water diaree, maar dat was wel over na een tijdje.. dus ik denk niet dat het die bacterie is.


    toch lijkt het me verstandig om naar de huisarts te gaan, gewoon voor de zekerheid.


    <3

    Bosworth schreef:
    Heb je misschien sla, tomaat of komkommer gegeten? Want er is die bacterie eh? Ik wil je niet bangmaken ofzo.

    Die is er niet, of toch niet in België. En als je de groenten goed wast (zoals je normaal altijd moet doen) kan er niets gebeuren.
    Dat van dat moe zijn: heb je stress? Wat daarvan kan ik vaak niet slapen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Misschien buikgriep idd.
    Ga even langs de huisarts.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Postcards schreef:
    (...)
    Die is er niet, of toch niet in België. En als je de groenten goed wast (zoals je normaal altijd moet doen) kan er niets gebeuren.
    Dat van dat moe zijn: heb je stress? Wat daarvan kan ik vaak niet slapen..


    Hij is er wel hoor ;3. Nou ik woon in Nederland en eet gewoon écht geen sla, tomaten of komkommer meer ;3.


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    Heb je misschien sla, tomaat of komkommer gegeten? Want er is die bacterie eh? Ik wil je niet bangmaken ofzo.

    Dat duurt een aantal dagen voordat daar symptomen van komen dus dan zou de vraag eerder zijn of ze een paar dagen geleden komkommer enzo gegeten heeft :'D.
    Wel, ga naar de dokter, dat is altijd het beste =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay