• Madebychicks.com |World Cup

    'Schooltrip, girls, best friends, big smiles, tears, love, secrets, seks, music and footballers ; South Africa.'

    Twaalf verschillende meisjes, allemaal vriendinnen, gaan met hun school op schoolreis naar Zuid-Afrika om het Wereld Kampioenschap van dichtbij mee te maken. De meisjes zijn er heilig van overtuigt dat dit de beste zomer van hun leven wordt en ze besluiten om met zen allen een website op te richten; www.madebychicks.be, waarop ze, iedereen die het maar wil lezen vertellen over hun avonturen in Zuid-Afrika.
    Hun vakantie neemt een wending als een voetballer hun site ondekt en er achter komt dat hij en zijn vrienden in het hotel tegenover de meisjes logeren. De voetballer en zijn vrienden besluiten om de meisjes eens te bezoeken.
    'www.madebychicks.com changed our life, it changed us.'


    Need:
    - Toekomstige vriendin Iker Casillas ; Rouge
    - Toekomstige vriendin Gerard Pique ; Emirates
    - Toekomstige vriendin David Villa ; Amoureux
    - Toekomstige vriendin Xavi Hernandez ; Boulevard
    - Toekomstige vriendin Fernando Torres ; Sevani
    - Toekomstige vriendin Cesc Fabregas ; Primavera xp
    - Toekomstige vriendin Xabi Alonso ; CaroGirl
    - Toekomstige vriendin Sergio Ramos ; Alyssicious
    - Toekomstige vriendin Fernando Llorente ; July
    - Toekomstige vriendin Jesus Navas ; xEspana
    - Toekomstige vriendin Lionel Messi ; OHMYMESSI
    - Toekomstige vriendin Ricardo Kaká ; Emirates

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd: (asjeblief géén 16, als de jongen 29 is!)
    Uiterlijk: Foto én beschrijving. Geen foto of beschrijving is géén rol!
    Kledingstijl:
    Karakter: Liefst geen staakwoorden, daar word ik gek van x]
    Schoolrichting: bijvoorbeeld, kunst, dans, sport, koken, wees creatief! Mode is al weg!
    Extra:


    MADEBYCHICKS.COM

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:31 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Info:
    Rol: Toekomstige vriendin van Sergio Ramos
    Naam: Dakota Parozzo
    Nationaliteit: Italiaans
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: http://lookbook.nu/look/399531-Your-mum-wishes-you-could-marry-me
    Dakota heeft bambi bruine ogen en volle roze lipjes, Ze heeft al lange donkere wimpers van zichzelf. Ze is 1.67 lang en heeft lange, Krullende bruine haren, Ze stijlt ze nooit. Ze heeft een typisch Italiaans getinte huid.
    Karakter: Dakota lijkt een lief meisje, Misschien is dat de reden waarom mensen vaak van haar schrikken als ze haar mond open trekt. Dakota is een klein opdondertje, Ze heeft een moeilijke jeugd gehad, Haar moeder was gestorven toen ze 16 was. Haar vader heeft vervolgens zelfmoord gepleegd, Haar opa en oma zorgde vanaf dat moment voor haar. Dakota kreeg gedrags problemen en heeft veel dingen fout gedaan maar heeft er van geleerd. Dat heeft haar karakter iets opener gemaakt, Maar nog steeds is ze even brutaal. Ze heeft grote respect voor familie en vrienden, Vijanden zou ze zo af kunnen maken, Vaak draait het uit op een gevecht als je haar boos maakt. Dakota heeft veel van de straten geleerd, Dansen. Ze kan van ballet tot Hip-Hop. Ze kan prachtig tekenen, Graffiti. Ze filmt en Fotografeert van alles, Daar houd ze van. Ze is duizenden keren opgepakt door de politie, Ondertussen weet ze wat te doen. Dakota is wel deel van een echte Italiaanse traditie, Familie is belangrijk, Daar zou ze alles voor laten vallen, Vrienden evenmin. Ze zou zo voor iemand opkomen -Of vechten- als ze je mag. Als ze je haat zal ze je met rust laten, Zolang je haar met rust laat. Anders heb je een groot probleem.
    Schoolrichting: Ze wil Regisseur worden. Film accedemie dus.
    Extra: Heeft een vage tik ontwikkeld, Als ze de kans heeft om met iemand Italiaans te praten, Doet ze dat Full-time.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:29 ]

    Rol: Toekomstige vriendin Xabi Alonso
    Naam: Marin Zenias
    Nationaliteit: Grieks
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Ze heeft Zwart, stijl haar dat net iets over haar schouders valt. Haar schouders zijn vrij breed ten opzichte van haar smalle buik en taille. Haar ogen zijn bruin met 'n paar groende vlekjes. Ook heeft ze een piercing in haar neus, maar deze valt niet heel erg op. Foto
    Kleding: Ze draagt voornamelijk wit en zwart, maar een vrolijk kleurtje vind ze af en toe ook wel look. Sieraden vind ze ook echt geweldig. Ook heeft ze altijd dezelfde ring om. Deze heeft ze van haar oma gekregen en is al jaren in de familie. Fluorideren kleren zul je haar nooit zien dragen, hier heeft ze werkelijk een hekel aan. Net als Uggs en Crocks, deze zou ze het liefst gewoon verbranden.
    Karakter: Marin is een rustig meisje dat zich vaak een beetje afzijdig houd. Ze is erg creatief en heeft een vrij goed fotografisch geheugen. Ondanks het feit dat ze erg kalm is kan ze ook goed feesten. Ook is ze zeker niet vies van een beetje drank. Als het haar te druk word zal ze zich vrijwel altijd terugtrekken op een plaats met veel bloemen. Dit kan een park zijn, maar ook een bloemenwinkel.
    Schoolrichting: Bloemschikkunst
    Extra: Marin heeft last van epileptici en heeft hier dan ook medicijnen voor. Toch kan het af en toe fout gaan als ze deze niet inneemt.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:47 ]


    The moment people fall in love, they become liars.

    Rol: Toekomstige vriendin van Sergio Ramos :9~
    Naam: Leya Ágreda
    Nationaliteit: Spaans
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Leya heeft bruine krullen tot haar schouders waar ze een hekel aan heeft, ook al zegt iedereen dat ze daar trots op moet zijn. Stijlen doet ze niet aan want dan vind ze dat ze een langwerpig hoofd krijgt, dus dan maar niets. Ze heeft mooie donkerbruine ogen waar ze wél heel blij mee is. Voor de rest lijkt ze erg op haar vader, dun postuur, mooie borsten(die haar vader natuurlijk niet heeft...) maar Leya is niet moeders mooiste. Ze heeft nog 2 oudere zussen die helaas toch wat knapper zijn dan zij is.Leya
    Kledingstijl: Leya houd van simpel, gewoon, shirtjes met wat oorbellen en een spijkerbroek. Meestal draagt ze nike's of zo, want ze kan niet op hakken lopen.
    Karakter: Leya is niet humoristich, of slim, of aardig of wat mensen hier normaal gesproken invullen. Leya is wel bijzonder. Leya reageert bijna op elke situatie positief, ze staat positief in het leven. Dat is sowieso erg knap, maar dat is nog niet alles. Leya heeft ook een enorme behulpzaamheid, ze wil altijd iedereen helpen.
    Schoolrichting: Aardrijskunde. Eigenlijk weet ze niet eens meer waarom dat haar passie was, en waarom ze dat wilde studeren.
    Extra:;):9~ Hekel aan;
    Regen.
    Kaarten
    I-pad's, ze weet nl. niet hoe die aan moeten.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Is Kaká ook vrij als Fernando niet meer kan zeg maar?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zie inderdaad dat er veel mensen zijn voor fernando, dus zoals die dame hierboven mij al gedaan heeft, stel dat ik niet de rol krijg voor de vriendin van fernando zou ik dan eventueel Jesus Navas kunnen krijgen? xxxxx

    Rol:Toekomstige vriendin Jesús Navas:9~

    Naam:Larissa Solana del Confianza.

    Nationaliteit: Spaans

    Leeftijd: 19 jaar ;]

    Uiterlijk: Fotooo Larissa Heeft een slank lichaam, niet superdun maar ook niet dik ofzoo, en heeft groen/bruine ogen en lang haar met pony, ze draagt het haar meestal in een knot of los en is 1.69 cm lang ;]

    Kledingstijl:houd veel van jurkjes, maar ook van een simpele skinny met ene leuk hempje/shirt erboven, draagt vaak hakken of sneakers, ligt eraan waar ze naartoe gaat. ze draagt niet al teveel make-up, soms vind ze het tijdverspilling maar toch doet ze wel de moeite om zoiezo wat mascara en eyeliner op te doen.=]

    Karakter: Kan heel goed voor zichzelf opkomen, kan van die tutjes die denken dat ze alles zijn niet uitstaan,kan goed nieuwe vrienden maken, is niet verlegen en kan soms heel genante gebeurtenissen meemaken, maar lacht het meestal weg, voor de rest kan ze af en toe heel lui zijn en af toe heeft ze nergens zin in, maar meestal probeert ze dan toch iets te doen, want anders heeft ze het gevoel alsof haar dag verpest is.=]

    Schoolrichting: Journalistiek, ze zou graag in een roddelblad werken, zodat ze naar allemaal evenementen kan om foto's te maken en beroemdheden te interviewen, dat lijkt haar echt helemaal geweldig=]

    Extra: ze heeft een Tattoo op haar pols met Fantasía, omdat ze veel fantasie heeft, en ze heeft een navelpiercing, maar die heeft ze alleen in de zomer in als ze haar bikini draag ;]

    Zoooo ik hoor wel of ik rolletjee kryg, en ik heb beetje haast, dus het kan niet helemaal kloppen:$ maarrjaaa hoor het wel;p

    xxxxxx(H)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:56 ]


    Y'all been to Nashville?

    Rol: Toekomstige vriendin Fernando Llorente
    Naam: Lindy marie Kaligaris
    Nationaliteit: Grieks
    Leeftijd: 21 jaar oud
    Uiterlijk: Een klein meisje waar veel mensen zo over heen kijken. Misschien komt dat ook doordat ze zeer verlegen is en vaak naar benden kijkt. Ze heeft bruin/rood haar. Groene ogen met bruine spikkels. En der gezicht ik bedekt met vrolijke sproetjes.
    Kledingstijl: Draag meestal kleding waar ze niet zo in op valt. Neutrale kleuren like wit, creme, beige, zwart roze enzo. Geen rose barbie roze maar van dat lichte. Ze houd van broeken met een leuke top er op. niet van die wijde broeken want dat staat niet bij haar smale ligaam. Maar ook niet van die strake skinny jeans. gewoon normale broeken. Ze kan niet zonder accestaoirs. Altijd oorbelen in en armbanden om.
    Karakter: Vrolijk, behulpzaam, snel jaloers, weet goed het verschil tussen goed en fout, doet geen dingen die ze niet kent, houd iet van verandereinge, wil graag eens bunty jumpen, actief
    Schoolrichting: woon inrichting en desgin
    Extra: Meot je echt eerst kennen voordat ze zich zelf is.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:49 ]


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Rol: Toekomstige vriendin Fernando Torres
    Naam: Alysse Hudson
    Nationaliteit: Amerikaans
    Leeftijd: 23 jaar oud
    Uiterlijk: Klik. Ze heeft bruine haren en ondertussen al lang waar ze toch trots op is omdat ze die altijd al gewilt heeft. Ze houdt er het meest van om haar haren in een staart te doen omdat het dan toch makkelijker zit, maar andere vinden haar mooier met lossen haren. Eingenlijk houdt ze er niet van om haar op te maken en make-up op te doen van wege de tijd en het geduld, maar toch maakt ze zichzelf elke dag mooi met een dun laagje.
    Kledingstijl: Kan broeken met breden pijpen helemaal niet uitstaan en vind ze ook heel irritant zitten. Een skinny is noodzakelijk, al houdt ze er ook van om rokjes of jurkjes te dragen al mogen ze wel niet te vulgair over komen want natuurlijk wilt ze er niet uit zien als een hoer of één of ander goedkoop meisje dat je van straat kunt plukken zonder nog maar een gesprek te hebben gevoerd. Ze is heus wel meer waart. Net zoals ze niet van losse broeken houdt, draagt ze ook strakke topjes zodat haar figuur er toch wel mooi uitkomt waar ze stiekem fier op is.
    Karakter: Ze komt meestal wel lief over, al denken mensen meteen dat ze een bitch is als ze haar voor het eerst zien, maar als het echt te ver gaat komt ze op voor zichzelf en voor diegene die ze lief heeft. Ook is ze koppig en kan daar door vaak in een discussie terecht komen waardoor ze wel vaker rap ruzie krijgt, ze vergeeft toch wel heel rap mensen omdat ze helemaal niet van ruzies houdt. Ze heeft geen honderde vrienden, maar een paar die er echt voor haar zijn en ook andersom.
    Schoolrichting: Journalistiek
    Extra: Ze houdt zich graag bezig met het schrijven van verhalen, maar net als de meeste mensen weet ze ook wel dat ze niet zomaar haar geld kan verdienen door boeken te schrijven. Toch is ze door haar hobby journalistiek gaan volgen wat haar heel erg goed bevalt. Buiten het schrijven van verhalen en boeken houdt ze ook erg veel van muziek waardoor ze tot rust komt en zonder pizza overleeft ze het niet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 22:21 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Rol: vriendin David Villa of Fernando Torres of maakt eigenlijk niet zoveel uit.
    Naam: Alix Josefien Laverie
    Nationaliteit: Lijkt me toch logisch dat ze allemaal Belgisch zijn? Maar iedereen heeft andere dingen ingevult..
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Alix heeft blond haar met bruine ogen. Meestal heeft ze een roze tint lippenstift op, een beetje eyeliner en mascara. Ze is slank, en heeft een navelpiercing. Haar zus is jaloers op haar lange benen. Alix heeft mooie rondingen, niet té en ze heeft een litteken op haar buik van de operatie aan haar blindedarm.
    Kledingstijl: Alles wat in is. Ze heeft schijt van wat mensen van haar vinden.
    Karakter: Ze doet veel dingen gewoon voor de gein, maar als het nodig is kan ze ook serieus zijn. Alix is bijna altijd vrolijk, dus je kan het meteen merken als er iets is. Haar vrienden zijn belangrijk voor haar, en spreekt ook vaak met ze af om verveling te voorkomen. Ze is erg sportief, en gaat af en toe een rondje joggen. Liever heeft ze geen ruzie met mensen, dus probeert ze het zo snel mogelijk weer goed te maken. Soms kan ze wat verlegen zijn, maar over het algemeen is ze erg spontaan. Ze houd er niet van om in de spotlight te staan, al die aandacht vind ze maar niks.
    Schoolrichting: Verzorging met dieren.
    Extra: Alix lijkt echt een meisje meisje. Maar schijn bedriegt. Naast fashion, make-up, en vriendinnen houd ze ook van gamen, sporten (maakt niet uit welke), en heel veel andere dingen. Af en toe kan ze een beetje down zijn, dat heeft ze wel vaker. Maar als ze eenmaal weer lol heeft kan haar dag niet meer stuk. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.


    No guts no glory.

    Heroix schreef:
    Rol: Toekomstige vriendin van Jesus Navaz
    Naam: Merrie Lincoln
    Nationaliteit: Brits
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Ze heeft zwart haar, lichtbruine ogen, en een moedervlek
    Karakter: Merrie is nogal naiëf en vertrouwd niet zo snel mensen. Ze kan ook aardig zijn.
    Schoolrichting: Kunst
    Extra: Nothing
    Kledingstijl: Gewoon normaal. Merrie volgt de mode niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MEDEDELING;
    Rouge, Amoureux, Sevani, CaroGirl en OHMYMESSI krijgen elks een rol in mijn verhaal.
    Door het teveel aan aanvragen voor FTorres kon ik xEspana, Emitates en Alyssicious niet gebruiken maar ik vond hun personage leuk. Als zij nog willen mogen ze nog een voetballer kiezen (die natuurlijk nog vrij is- en krijgen zij natuurlijk voorrang!
    Ja, Marjolien, Ricardo Kaká staat al in het lijstje (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 20:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als Ramos nog niet weg is, wil ik hem. Anders moet ik niemand anders hebben. Ik heb nog nooit iemand anders dan Torres genomen. Dus dit is een primeur jonge! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou dan graag wel Jesus navas willen ;D xxxx

    @ Sevani & OHMYMESSI
    Jullie hebben hetzelfde uiterlijk.. :$
    Iemand van jullie zal moeten veranderen :x

    @ Alyssicious
    Ik kan je foto niet openen!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 21:08 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    xLoveSoccer schreef:
    Rol:Toekomstige vriendin Gerard Pique:9~

    Naam:Larissa Solana del Confianza.

    Nationaliteit: Spaans

    Leeftijd: 20 jaar ;]

    Uiterlijk: Fotooo Larissa Heeft een slank lichaam, niet superdun maar ook niet dik, en heeft groen/bruine ogen en lang laagjes haar met pony, ze draagt het haar meestal in een knot of los en is 1.72 cm lang ;]

    Kledingstijl:houd veel van jurkjes, maar ook van een simpele skinny met ene leuk hempje/shirt erboven, draagt vaak hakken of sneakers, ligt eraan waar ze naartoe gaat. ze draagt niet al teveel make-up, soms vind ze het tijdverspilling maar toch doet ze wel de moeite om zoiezo wat mascara en eyeliner op te doen. ze heeft wel een lipgloss verslaving en heeft die overal bij zich=]

    Karakter: Kan heel goed voor zichzelf opkomen, kan van die tutjes die denken dat ze alles zijn niet uitstaan,kan goed nieuwe vrienden maken, is niet verlegen en kan soms heel genante gebeurtenissen meemaken, maar lacht het meestal weg, voor de rest kan ze af en toe heel lui zijn en af toe heeft ze nergens zin in, maar meestal probeert ze dan toch iets te doen, want anders heeft ze het gevoel alsof haar dag verpest is. ze is ook af en toe heeel erg hyper en springt alle kanten op, dan heeft ze alle energie van de wereld en doet de raarste dingen, wat dan af en toe genante gevolgen hebben =']

    Schoolrichting: Journalistiek, ze zou graag in een roddelblad werken, zodat ze naar allemaal evenementen kan om foto's te maken en beroemdheden te interviewen, dat lijkt haar echt helemaal geweldig=]

    Extra: ze heeft een Tattoo op haar pols met Fantasía, omdat ze veel fantasie heeft, en ze heeft een navelpiercing, maar die heeft ze alleen in de zomer in als ze haar bikini draag ;]

    Zoooo ik hoor wel of ik rolletjee kryg, en ik heb beetje haast, dus het kan niet helemaal kloppen:$ maarrjaaa hoor het wel;p

    xxxxxx(H)


    Omdat Jesús al weg is, en ik heb ook beetje aangepast, lijkt me echt super als ik rol krijg :$ ik ben rollen verslaafd maybe ofzoiets x]

    xxxxxxxx(H)


    Y'all been to Nashville?