• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig is lang niet zo goed als vroeger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eens, tegenwoordig is het bijna alleen maar auto tune. Zelfs ik zou nu goed kunnen zingen ;3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Dit is een beetje lastig..
    Ik vind dat de muziek van tegenwoordig leuker is, maar de boodschappen die tegenwoordig worden gegeven in de muziek zijn minder goed als dat van vroeger.
    Noujah, dit is tenminste mijn mening. (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Negative schreef:
    Eens, tegenwoordig is het bijna alleen maar auto tune. Zelfs ik zou nu goed kunnen zingen ;3


    Dat komt omdat alles met autotune beter klinkt en ze zo dus meer geld verdienen.
    Tegenwoordig gaat het om geld verdienen en niet meer om goed muziek maken.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 0:24 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik vind niet dat er 'betere' of 'slechtere' muziek bestaat. Muziek moet juist verschillend zijn, dat is het goede eraan. Wat ik goed vind vind jij misschien slecht en omgekeerd, hoe moeten we dan oordelen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Naja, oneens en eens!
    Tegenwoordig gaat elk liedje over seks en drugs en alchohol en feesten maar je kan niet eens meer zo een slow liedje op vinden die je aan kan zetten waneer je met je vriendje bent fzow en dan zeggen jah das onze nummer, ik denk dat je dat vroger heel gemakelijk hebt kunnen doen. En het gaat tegenwoordig ook iedereen maar om het geld, iedereen kan beroemd worden als het maar mooi klink top het cd'tje. Hoe ze live zingen boeit blijkabar niet meer want ze playbacken ookwel gewoon! Ik bedoel muziek van vroeger vind ik veel beter omdat het niet alleen maar om seks, of alleen drugs etc gaat. Maar van nu vin dik veel beter omdat het wel lekker swingend is en dat je niet eens meer naar de tekst meeluistert!
    Dus oneens en eens!

    hmmm tegenwoordig zijn er af en toe nog steeds goede nummers hoor, maar vroeger had ik toch het gevoel dat het tenminste ergens over ging en dat het minder auto-tuned was. Top 40 is sowieso vaak slecht hoor, dat luisteren mensen omdat iedereen het luistert, die moeten hun muzieksmaak nog ontwikkelen


    Expect the unexpected

    Oneens


    Firm believer of all that is magic

    Eens, de meeste muziek van nu vind ik niks.

    Captain schreef:
    Ik vind niet dat er 'betere' of 'slechtere' muziek bestaat. Muziek moet juist verschillend zijn, dat is het goede eraan. Wat ik goed vind vind jij misschien slecht en omgekeerd, hoe moeten we dan oordelen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Eens. De echte legendes vind je toch in de jaren '60, '70 en '80.


    ars moriendi

    Eens en oneens. De meeste muziek gaat inderdaad om geld verdienen en zit geen boodschap achter, maar bij sommige bands is dat niet zo. Die hebben teksten met een betekenis en klinken live vrijwel/helemaal hetzelfde als wanneer het is opgenomen in de studio.

    Negative schreef:
    Eens, tegenwoordig is het bijna alleen maar auto tune. Zelfs ik zou nu goed kunnen zingen ;3


    They fell in love, didn't they?

    GeniusFerb schreef:
    Oneens


    -

    BrightMe schreef:
    Dit is een beetje lastig..
    Ik vind dat de muziek van tegenwoordig leuker is, maar de boodschappen die tegenwoordig worden gegeven in de muziek zijn minder goed als dat van vroeger.
    Noujah, dit is tenminste mijn mening. (:


    Simple, but effective.