• Nieuw spelletje, en iedereen die 't leest moet meedoen! xD

    In dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=7530&page=1 hield ik net een spelletje met muppytje (Raindrop nu) samen over gekke woorden verzinnen.

    Nu is het idee het volgende, met die woorden moet jij een verhaal maken.
    Minstens 10 woorden/zinnen die erin volgden moet je gebruik van maken, en ook van de volgende karakters, batman, spiderman, bob de bouwer en een dronken geisha!

    De woorden die je moet gebruiken zijn als volgt:
    - Muziek
    - Kotertjes
    - Slangenpit
    - Tuttebellenminirokje
    - Evangelische Omroep
    - Paal in je broek
    - Lieve lullige lampenkap
    - Poppen pijpen
    - PISSEN IN TOM KAULITZ' BED
    - Door het raam springen als spiderman!
    - Natuurlijk, omdat je het waard bent!!! *reclamedeuntje*
    - Treinen aflebberen met opa samen!
    - Neuken met Bill
    - Lingo spelen op 1 been
    - NANANANAAAA IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYA LELE, NANANANANA, ZO OYA LE LE!
    - Er is een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht!
    - Tietenlied

    Oké, dus minimaal 10 van deze woorden en 2 van de volgende karakters moeten er in voor komen batman, spiderman, bob de bouwer en een dronken geisha!

    Succes mensen en laat maar zien hoe origineel je bent!:P




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff mijn oude naam er bij gezet en de spelfout uit oya le le gehaald :P)

    *grinnik*

    niemand??? :(

    Laatst, toen ik met Bob de bouwer op visite was bij een dronken Geisha kwamen we spiderman tegen die het tietenlied aan het zingen was.
    Wij vonden die wel wat hebben, daagden hem uit voor een potje lingo spelen op 1 been!
    Nouja, hij had net treinen afgelebberd met z'n opa samen en liep met een gigantische paal in z'n broek.
    Begon die me toch een partij poppen te pijpen, niet normaal!
    Het leek wel alsof hij leed aan de hoop 'Neuken met Bill'.
    Ik werd daar dus zo melig van dat ik verdomme nog aan toe begon met PISSEN IN TOM KAULITZ' BED.
    Nouja dat luchtte best op dus zong ik voor een lieve lullige lampenkap maar het liedje "NANANANAAAA IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYA LELE, NANANANANA, ZO OYA LE LE!".
    Toen ze me vroegen om te gaan dansen in een tuttebellenminirokje ben ik toch maar gaan slapen.


    Zo, volgende!

    Het Tietenlied fluitend stapt Batman Spiderman's flatje in. 'Yo Batman.' mompelt Spiderman op gangstertoon. 'Watskeburt?' 'Ik ging gister Treinen aflebberen met opa samen!' roept Batman vrolijk. 'En jij?' 'Ben wezen Neuken met Bill''En verder?''Niks.' Batman's mond valt open. 'Jij Lieve lullige lampenkap! Je bent iets vergeten!'zegt hij. 'Wat?' vraagt Spiderman. 'PISSENINTOMKAULITZ'BED'''NANANANAAAA IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYA LELE, NANANANANA, ZO OYA LE LE! WAT DOM VAN ME! IK VOEL ME ZOOO'N VERSCHRIKKELIJKE OYA LE LE NU! HET SPIJT ME!' huilend valt Spiderman op zijn knieen. 'Het is al goed.' zegt Batman. 'Echt?' vraagt Spiderman geschrokken. 'Natuurlijk, omdat je het waard bent!' *reclamedeuntje* Spiderman staat op en besluit: 'Ik moet iets doen om het goed te maken! Zo te zien heb je een flinke paal in je broek, dus laten we gaan poppen pijpen!''Oke, maar waar?''Er is een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht!''Dan gaan we daar heen, maar dan doe ik wel even mijn Tuttebellenminirokje aan hoor!' zegt Batman. Spiderman knikt. 'Ik ga alvast.' en hij springt door het raam. Batman zucht. 'Kon ik ook maar zo Door het raam springen als spiderman!'

    Ta-taa! x'3


    Mew <3

    Goede! x3

    Oh mensen komop!(huil)

    leuk xD

    *Bump*