• Hello!

    ik zit op het ROC en sinds 2jaar zitten er eindelijk 3 jongens in de klas. dat komt omdat ik verzorging doe en de meesten jongens dat niet leuk vinden.. anyway ik begon R leuk te vinden. hij heeft blond haar en blauwe ogen enzo. ik heb het gevoel alsof hij met mijn gevoelens speelt. hij zei in een smsje hvj maar achteraf was dat vriendschappelijk bedoeld. hij deed staarwedstrijtjes met me en af en toe keek hij naar me. ook toen we een opdracht moesten doen vroegen mn vriendinnen of ik met hun wou en hij zei meteen, nee ze is met mij! en hij wou altijd met mij achter de computer. dus he acted like he liked me. en laatst zei ik @ hyves hi honey <3 xx tegen hem en daar hadden ze het over in de klas. in de pauze riep hij met iedereen AFGEWEZEN HAHAHAH, en in een smsje zei hij; aan alles blijkt dat je me leuk vind en ik jou niet dus!!!! (ja dat zei hij met uitroeptekens) ik voelde me echt zo kut, hij zegt wel dat ik zijn ware vriend ben maar als hij zo tegen me doet dan weet ik het niet meer.. ook negeerde hij me soms, ik snap echt helemaal niks van jongens.. heeft er iemand tips?


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Euh. Gewoon vrienden blijven? zo te lezen hebben jullie het meestal wel gezellig samen. Maar jij voelt wel iets voor hem, en dat gaat niet zomaar over. Maar aan de andere kant, het is niet erg aardig van 'm dat ie je hoop heeft gegeven terwijl hij wist dat jij hem leuk vond. Misschien moet je tegen hem zeggen dat je dat niet zo leuk vind?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou echt zeggen: Fuck op.
    Mijz ou je behoorlijk pissig krijgen met zo'n smsje, fersure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weetje, mijn verliefdheid zou hierdoor direct over zijn. Serieus, wat een piepzak.


    Life is hard and then we die

    hij lijkt me niet echt een leuk vriendje -.- ik zou ook gewoon: fuck op zeggen^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 16:11 ]

    ik zit ook te twijfelen of ik wel met hem wíl praten. Ik kan niet eens normaal met een vriendin praten of hij bemoeid zich ermee. en alles wat ik hem verstuurde via sms, liet hij aan andere lezen :S en hij negeert me nog steeds. vandaag kwam ik het lokaal binnen en zei heel vrolijk; hoi maar hij draaide zich geërgerd om en het is indd een piepzak, want als hij wat over mij wil zeggen zegt hij het niet recht in mijn gezicht maar tegen mijn vriendinnen. laatst toen zei hij; ze praat echt teveel over Justin Bieber, maar hij begon er wel zelf iedere keer mee! en hij zegt dat ik steeds schatje en lekkerding naar hem sms terwijl dat niet waar is. soms heb ik ook echt zoiets van, hallo zeg het tegen míj! pff


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, mijn verliefdheid zou hierdoor direct over zijn. Serieus, wat een piepzak.


    Heb ik ook gehad.
    Ongeveer zoiets dan.


    Food.

    Hij is stom, liefde is stom en jongens zijn stom.
    Negeer hem gewoon ook, probeer zo weinig mogelijk contact met m te hebben en ga gewoon veeeeeeel af spreken met vrienden/vriendinnen (:

    Offtopic; wij moeten vet snel weer afspreken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat een lul. Die is het niet eens waard om vrienden mee te zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg ik ken dat, dan voel je je zo verschrikkelijk kut...
    je moet er gewoon bovenstaan, als hij zó doet, weet je toch gelijk dat jij veel beter bent? dan mag je hem dat best laten merken vind ik...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zo zijn typisch jongens !

    Zielige gevalletjes (A)

    de meeste dan ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    TrueLove schreef:
    Zo zijn typisch jongens !

    Zielige gevalletjes (A)

    de meeste dan ;)

    Dan ken jij gewoon de verkeerde jongens. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ZeroGravity schreef:
    omg ik ken dat, dan voel je je zo verschrikkelijk kut...
    je moet er gewoon bovenstaan, als hij zó doet, weet je toch gelijk dat jij veel beter bent? dan mag je hem dat best laten merken vind ik...

    thanks (: ja je ik voelde me idd ook verschrikkelijk kut maar ik was ook woedend


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Dumpen. Dumpen als potentieel lief én als goede vriend. Dat zou ik toch doen. Of hem gewoon negeren. : ) en als hij dan zo'n lief sms'je stuurt moet je ook in de klas roepen 'AFGEWEZEN'.


    None but ourselves can free our minds.

    Terugpakken en laten stikken verder...
    Wat een rotjongen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ivan schreef:
    Ik zou echt zeggen: Fuck op.
    Mij zou je behoorlijk pissig krijgen met zo'n smsje, fersure.

    INDEEED. Ik ben het echt met haar eens, chicka, dat zou je ook moeten worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.