• Hello!

    ik zit op het ROC en sinds 2jaar zitten er eindelijk 3 jongens in de klas. dat komt omdat ik verzorging doe en de meesten jongens dat niet leuk vinden.. anyway ik begon R leuk te vinden. hij heeft blond haar en blauwe ogen enzo. ik heb het gevoel alsof hij met mijn gevoelens speelt. hij zei in een smsje hvj maar achteraf was dat vriendschappelijk bedoeld. hij deed staarwedstrijtjes met me en af en toe keek hij naar me. ook toen we een opdracht moesten doen vroegen mn vriendinnen of ik met hun wou en hij zei meteen, nee ze is met mij! en hij wou altijd met mij achter de computer. dus he acted like he liked me. en laatst zei ik @ hyves hi honey <3 xx tegen hem en daar hadden ze het over in de klas. in de pauze riep hij met iedereen AFGEWEZEN HAHAHAH, en in een smsje zei hij; aan alles blijkt dat je me leuk vind en ik jou niet dus!!!! (ja dat zei hij met uitroeptekens) ik voelde me echt zo kut, hij zegt wel dat ik zijn ware vriend ben maar als hij zo tegen me doet dan weet ik het niet meer.. ook negeerde hij me soms, ik snap echt helemaal niks van jongens.. heeft er iemand tips?


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Merte schreef:
    (...)
    INDEEED. Ik ben het echt met haar eens, chicka, dat zou je ook moeten worden.

    was ik ook, nadat ik verdrietig was


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    MonikaBieber schreef:
    (...)
    was ik ook, nadat ik verdrietig was

    Ik zal er altijd voor je zijn hoor, poepert, ook al ben ik er echt niet goed in <3 But I will try my best.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivan schreef:
    Ik zou echt zeggen: Fuck op.
    Mijz ou je behoorlijk pissig krijgen met zo'n smsje, fersure.


    Ja, wat zei zegt.
    Die jongen is niet goed voor je.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is een ordinaire player. Zo ga je niet met vrienden om! En al helemaal niet als je weet dat ze gevoelens voor je hebben. Hij speelt een vies spelletje. Die valt nog wel eens hard op zn bek.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    jongens zijn gewoon rare wezens.


    Life is a beautiful struggle

    Hem laten. Wat een asshole zeg.


    -

    sgat,,
    laat die gast los,hij speelt alleen met je gevoelens en voelt zich wrs nu stoer.
    Jij kan beter krijgen (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'