• Ik las het ingrijpende verhaal van Josee. Ze was haar haar zat en schoor zich helemaal kaal. Durf jij dat ?

    Als ik er echt héél erg veel geld voor krijg, of als ik er iemand zijn leven mee kan redden wel.
    Maar eerder niet.


    effort never betrays you

    uhm No Way, myn haar is onderhand 1 van myn levens dingen.


    Summer Love.

    ik houd teveel van mijn haar om het eraf te gaan scheren, dus nee :Y)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Mijn haar eraf scheren? nee echt niet! ik word al kwaad op de kapper wanneer het tekort is geknipt.:9~


    Everything is worse without music.

    neeeee!
    ik ben dol op mijn haar!!!!!

    xElguaje schreef:
    Ja. Ik ben toch niet trots op mijn haar.


    durf jij je haar af te scheren :O!!! oke dan zie ik je bij de kaper(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    Haha, dat zeggen mensen dan altijd wel, maar als je zo'n aanbod echt zou krijgen, zou je het denk ik toch wel aannemen. Ik bedoel, c'mon, zoveel geld?

    Maar het ligt bij mij eraan of het wat oplevert of niet (nerd)


    ja oke voor zoveel geld wel(cat) maar mij haar is heilig en groei heeeeeeeelllll traaaagggg!!!!!!!...............net een slak


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eerlijk gezegd zou ik het wel durven als het zou moeten vanwege ziekte of iets anders jawel hoor


    Im The Wild One - Suzi Q

    Zou dat nut hebben?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wel als ik er heel veel geld voor zou krijgen. Pruiken ftw.
    __________________
    Nee, ik zou het niet doen. Ik twijfelde wel of ik mijn haar erg kort zou doen, maar dat doe ik toch niet, want dat kan alleen als je een bol hoofd heb en laat ik dat nou net niet hebben.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Wel als ik er heel veel geld voor zou krijgen. Pruiken ftw.
    __________________
    Nee, ik zou het niet doen. Ik twijfelde wel of ik mijn haar erg kort zou doen, maar dat doe ik toch niet, want dat kan alleen als je een bol hoofd heb en laat ik dat nou net niet hebben.


    Niet iedereen met kort haar heeft een bol hoofd hoor :|


    Im The Wild One - Suzi Q