• Eyyzz

    heeft iemand anderS o0wk wel eenS [ gehad ] dat ze opzich wel nah een concert van TH mochten,,, mah dat er dan ietS belangrijkS in de familie waS waardo0r ze t0ch weer niej m0chten ?


    iCh m0cht namelijk nieJJ nah de HMH & Ahoy,, mah t0en ik aan myn moederS vertelden dat ze in NIjmegen kwamen ,m0cht iCh eindelyk wel [(A)] ,, mah het waS duS net op de dag van het 50jarig huwelijk van myn opa & oma -.- heb iCh weer ! :S



    mahgut,, v0el me hier duS zwaar *** over,, m0est ff myn verhaal kwijt (A)



    .XxX. Marit(K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    pff... ik mogt nrml ner et concert op 3 maart in belgië mer mijn ma zei : kzal der nog ies over denkn ****volgende morgn**** ma : ale ge moogt gan

    ikke super hyper en ik wou tickets bestellen en ja ,, in 2 dagen ofzo waren die al uitverkocht en kon ik weer nie gaan :(:(

    JAAA IK MAG OOK NIET. de andere 2 wel, maar me moeders opa&oma zijn .. jaar getrouwd, die dag erna, maar ze vieren het op die zaterdag. vet erg
    xz



    dat heb ik duS o0wk ! echt precíés hetzelfde,, maar dan zijn ze op de dag zelf 50 jaar getrouwd ! :(


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ick mag well, maaar 8 oktober mogt ick ook neit,! omdat ick te jong was:S egt megaa kut,!



    en dat had ik toen ook bij HMH !


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    IK LEEF MEEEEEEEE me moeder gaat rond die datum brvallen:O:O:O:O dus nu ka ik er ook nie heen...EN ik had niemand die me kon brengen.....maar hee..een zusje krijgen is denk veel leuker dan een concert...geef toe xD heb wel gelijk(A)(heb ik niet vaak maar nu ff wel (A))





    daS idd véél leuker ! iCh bedoel,, een concert iS f*cking überleuk,, mah een zusje iS ietS van je hele leven..


    Idd(cool)(cool)(A)




    :P


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    wat ben iCh veel aan het quoten mensen xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    :( zielig voor je :(

    Heb ik ook,Ik mogt naar Nijmegen en ik had al een vriendin enzo die mee mocht en toen ineens bleek dat me ma voor haar werk naar een beurs moest :S
    Ik zei: Gvd! Tering zooi!
    En nu gaat die vriendin alleen er naar toe -.-
    echt zo mega kut,maar zodra ik jarig ben geweest en dat is op 18 Juni dan ga ik weer geld spren en kijken voor nieuwe concerten of me ma nou meegaat of niet!!

    [Boosheid heerst]

    IK LEEF MEEEEEEEE me moeder gaat rond die datum bevallen:O:O:O:O dus nu ka ik er ook nie heen...EN ik had niemand die me kon brengen.....maar hee..een zusje krijgen is denk veel leuker dan een concert...geef toe xD heb wel gelijk(A)(heb ik niet vaak maar nu ff wel (A))


    Ik vind concert leuker -.-
    Sorry,mijn mening

    ow fock. dat is echt balen!
    hopelijk komen ze de volgende x wel op een gelegen dag voor je, en kan je er gewoon heen.
    stom dat je niet naar hmh&ahoy mocht!

    xx

    ik mag ook nie naar een concert gaan van ze maar kben dan togh gegaan door te zeggn dat ik ging logeren bij een vriendin xD
    maar ik mag echt nooit naar een of andere concert
    en laatst mochst ik wel naar de dansoptreden van ons groep en nu niet meer en nu ben ik massas boos op me ouders en kheb ze al 3 dagen geen 1 woord gezegd tegen ze maar ik ben ook niet van plan om iets te zeggen bhalve als ze zeggen dat ik wel mag xD en zaterdag ga ik gaan winkeln maar ik ga het niet vragen aan ze! :p I don't care what they gonna say BUT I'M GONNA GO SHOPPING!!! wrm bestaan er O-U-D-E-R-S?

    IK LEEF MEEEEEEEE me moeder gaat rond die datum bevallen:O:O:O:O dus nu ka ik er ook nie heen...EN ik had niemand die me kon brengen.....maar hee..een zusje krijgen is denk veel leuker dan een concert...geef toe xD heb wel gelijk(A)(heb ik niet vaak maar nu ff wel (A))


    Ik vind concert leuker -.-
    Sorry,mijn mening

    dom,
    dus jij hebt liever een paar uur TH dan iets van je leven? KENKER (nee geen Kanker maar KENKER)
    Tering,sorry maar ik vind dit zo dom -.- maargoed
    JOU mening (:


    don't Worry...Be gay.

    Kut voor je!!