• Quizlet, ik ben er nog niet uit.Waarom mensen daar belang bij hebben om zich helemaal bloot te stellen voor heel Q, misschien snap ik dat gewoon niet. MAar waarom zou je heel quizlet vertellen dat je mishandeld word door je ouders.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    No idea, ik snap sowieso niet dat je zoiets snel vertelt.

    Om het kwijt te kunnen, om aandacht te krijgen, etc. Denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik uit mijn gevoelens nog niet eens makkelijk in het echt. laat staan hier op quizlet. ik doe daar dan ook niet aan mee. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    misschien, omdat je dat in het echt niet durft te vertellen én toch je hart wilt luchten? ofzo denk ik.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik bedoel maar even zoiets, hou je toch sowieso geheim, totdat je het een iemand verteld, misschein 2 mensen. Mensen die je vertrouwd. Maar om dan meteen heel Quizlet het te vertellen, klinkt bij mij als aandachtrekkerij. Dont kill me


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja vind ik ook hoor =='
    But he, wie ben ik?
    Ik zou 't niet iets vinden om aan iedereen te vertellen maarja

    misschien, omdat je dat in het echt niet durft te vertellen én toch je hart wilt luchten? ofzo denk ik.

    xX

    Dat begrijp ik, maar om dan meteen aan iedereen te vertellen, je kan ook één iemand uit kiezen, zoiets, sommige dingen hoeft niet iedereen te weten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap dat ook eigenlijk niet zo goed. Ik zelf vertel mijn problemen niet zo snel aan mensen aangezien dat prive is. Dus om het dan op een openbare site te zetten en dat iedereen het kan lezen. Nee bedankt. Maar als andere mensen daar beter van worden moeten ze dat zelf weten.


    ~

    Om je verhaal kwijt te kunnen.
    Ikzelf heb ook een SA die ik heb gemaakt toen ik me echt klote voelde. Aangezien niemand me hier kent kan ik het gerust doen. Het is niet echt een zwaar onderwerp [zoals mishandeling] maar wel iets waar ik maanden mee heb gezeten en nu soms nog steeds.


    No growth of the heart is ever a waste

    Om je verhaal kwijt te kunnen.
    Ikzelf heb ook een SA die ik heb gemaakt toen ik me echt klote voelde. Aangezien niemand me hier kent kan ik het gerust doen. Het is niet echt een zwaar onderwerp [zoals mishandeling] maar wel iets waar ik maanden mee heb gezeten en nu soms nog steeds.

    Ik schrijf wel, maar zet het nooit op Quizlet, een keer heb ik het gedaan maar dan met een andere naam, maar toen kwamen ze er zelfs achter. Sommige mensen zien zulke dingen en dat hoeft van mij niet. En heb ik die quiz dus meteen verwijderd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En ja, mijn dagboek is ook ondergeschreven met shit enzo..
    Maar over het algemeen sta ik vrij positief in het leven hoor.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik schrijf wel, maar zet het nooit op Quizlet, een keer heb ik het gedaan maar dan met een andere naam, maar toen kwamen ze er zelfs achter. Sommige mensen zien zulke dingen en dat hoeft van mij niet. En heb ik die quiz dus meteen verwijderd.

    Ja dat klopt. Vooral als je bekenden op Quizlet hebt is zoiets idd niet handig.


    No growth of the heart is ever a waste

    omdat je hier maybe weinig mensen kent enzo..en hun jou ook niet.. makkelijker om het kwijt te kunnen??


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    omdat je hier maybe weinig mensen kent enzo..en hun jou ook niet.. makkelijker om het kwijt te kunnen??

    Dat is waar, maar dan vraag ik me nog iets af, waarom niet een persoon. waarom meteen Heel quizlet. Dan zit je er of niet mee, of je zoekt aandacht, en me nou niet vermoorden maar zo denk ik erover.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat snap ik ook niet helemaal
    maarja moeten ze zelf weten o_o


    Mew <3