• Want hier op Quizlet zit het vol met amazing people & zo ook op Tumblr. Maar dan ga ik denken en kom ik tot de vaststelling dat ik in het echt helemaal niet zo'n leuke mensen ken. Dus dan vraag ik me af hoe dat komt en waar jullie je in hemelsnaam verstoppen.
    Ik bedoel niet dat ik geen leuke mensen ken in real life en geen vrienden heb. Maar hier hebben mensen de zelfde interesses en zo ken ik niemand in het echt
    (cat)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 20:21 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Komt omdat ik niet in jou buurt woon (krul)


    -

    Ik verstop me niet, ik zit gewoon op internetsites om meer vrienden te maken gewoon omdat ik dat leuk vind, maar in real life ken ik ook leuke mensen :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja echt he o_o
    Dat heb ik dus ook altijd.
    Hier ontmoet je van die mensen die in het echt zo een goede vriendin van je had kunnen zijn :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol dat heb ik niet n.n Mijn vrienden zijn net zo awesome als de meeste Quizletters n.n
    edit; Naja soms dan :'D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 16:23 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja echt he o_o
    Dat heb ik dus ook altijd.
    Hier ontmoet je van die mensen die in het echt zo een goede vriendin van je had kunnen zijn :'D


    Jaaaa, waar mee je vet veel gemeen hebt enzo.
    Maar in het "echte" leven heb ik ook best wel veel vrienden. x'D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vraag me dat soms ook af.
    Hier hebben de meeste echt humor, maar in het echte leven zijn zo'n mensen echt zeldzaam.(cat)


    effort never betrays you

    Ik verstop me in Bodegraven en Zoetermeer.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Grey schreef:
    (...)

    Jaaaa, waar mee je vet veel gemeen hebt enzo.
    Maar in het "echte" leven heb ik ook best wel veel vrienden. x'D.

    Nouja, ik heb ook veel vrienden, maar geen beste vriendin. Nooit gehad eigenlijk ;p Die zou je hier wel goed kunnen vinden (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    weetje, dat vraag ik me ook weleens af (cat)
    waarom bestaan er hier wel geweldige mensen en waarom kan ik die op school niet ontmoeten, tuurlijk zijn er echt geweldige mensen bij mij op school maar ik kan mezelf niet honderd procent zijn bij hun.

    ik verstop me btw. in goirle, langs tilburg, in Brabant, in Nederland. hell yeah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hobbelpaard schreef:
    Ja echt he o_o
    Dat heb ik dus ook altijd.
    Hier ontmoet je van die mensen die in het echt zo een goede vriendin van je had kunnen zijn :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    DECIBELLE schreef:
    Lol dat heb ik niet n.n Mijn vrienden zijn net zo awesome als de meeste Quizletters n.n
    edit; Naja soms dan :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In Purmerend is het echt heel gezellig, ik heb er super veel vrienden en de mensen die ik nieuw ontmoet zijn ook altijd super aardig ^^


    Life is hard and then we die

    Turn schreef:
    Ik verstop me in Bodegraven en Zoetermeer.(cat)
    Borvd :'DDD daar sliep m'n zusje vanacht :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben best vriendloos in real.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onder je bed. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson