• Voor mijn 16de verjaardag krijg ik van mijn ouders een snakebite ook al zijn ze het er niet mee eens. Maar ik wou net opzoeken of het echt zoveel schade oplevert, maar dan krijg ik ineens dingen van 'Giftige slangenbeten' enzo. Daar heb ik dus niet veel aan.
    Kunnen jullie mij vertellen of het heel veel ernstige schade geeft?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Snakebites zijn zo veat, ik wil ze ook..
    Maarja dan heb je nog dat ik 14 ben en moeilijke ouders heb.

    Maar over jou, ik zou nog een jaartje of 2 wachten hoor, misschien vind je ze nu veat maar later nie meer.


    itkee turhaan

    Ik weet wel dat je tandvlees door die dingen naar beneden gaat. Dus het is wel schadelijk voor je gebit. (Ervaring)


    Music is the new sex

    Ik heb nu een labret (midden onderlip) en nouja... ik neem wss komende maand een snakebite erbij.
    Ik heb nog nergens last van, maar het grootste deel ligt ook wel een beetje aan de ruimte tussen je lip en je tanden, zegmaar. Als die groot is heb je nergens last van, maar als je lip bijna tegen je tanden aanzit wel.


    Life is an art, not a science.

    het is ongezond voor je tandvlees, je tandglazuur en het kan zorgen dat je tanden af gaan brokkelen.
    Daarnaast heb je een redelijk grote kans dat ze uitscheuren en dat de gaatjes gaan uitzetten.
    En als je er flauw van bent, dan is het moeilijker om het "weg" te krijgen. Piercings in je oren enzo gaan eigenlijk voor 99% wel weer weg. In je gezicht zie je er altijd wat van.

    Ik vind het meer wat voor Goths sorry.

    hm, dat vinik nie!


    itkee turhaan

    Uh ik zou het nooit doen. ik vind zonder gewoon veel mooier, en dan hoef ik me ook niet af te vragen of het schadelijk is of niet.:X


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Separate schreef:
    Slecht voor je tanden, er gaan stukjes af en zo.
    Plus, wil jij in hartje winter met zulke ijskoude dingen in je mond rondlopen die maar niét opwarmen? >:'D


    Daar heb ik anders totaal geen last van gehad vorige winter. (krul)
    En het zal vast wel mijn gebit beschadigen, soms voel je het gewoon erlangs schuren. Dat heb ik trouwens alleen als ik knopjes in heb met een plat achterkantje, met een ringetje of zo heb ik daar geen last van, dus ik denk dat het ligt aan de soort piercing.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen