• Wat vinden jullie over Twincest & Bandcest ?
    Ik vind er zelf niet zo veel aan. Zeggen jullie met twincest & bandcest eigenlijk niet dat de jongens homo's zijn ?


    Kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik vind er niet veel aan,u eige idole homos noeme terwijl ze het niet zijn ö maar ik heb er eigenlijk wel eens eentje gelezen en het was wel mooi geschreven ;]x

    Zijn gewoon een stelletje Bi's eigenlijk xD

    Zijn gewoon een stelletje Bi's eigenlijk xD



    Whahah lol.xD
    Nja, ik ben het in ieder geval eens met dat er gezegd is dat er minimaal 1 van hen niet hetero is..
    maaaar, dan maakt t toch nog niet uit =D
    Ik vind ze allemaal supercool, en wanneer een van hen homo zou8 zijn dan zou t voor mij persoonlijk nog niets uitmaken..xD want je beland toch niet bij ze in bed, dus of ze nou homo of hetero zijn, dat blijft tzelfde..xD
    En verder, nja die verhalen zijn vaak supergoed geschreven =D

    Alleen heb ik altijd, dat na zo'n verhaal, als k dan een filmpje ofzo van TH zie, of een dvd, whatever, xD Dan ga ik er altijd op letten..xD
    *meer mensen die dat hebben..?* xD

    Hoop dat k duidelijk was =)


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Met jou ees maar ik denk wel dat er wel 1 homo in de band zit maar ik zeg het niet met zekrheid en daarbij wat is er erg aan homo's? Ik heb ergens gelezen dat homo's zich beter verzorgen en aankleden dan hetro mannen.

    Dan is Enrique Iglesias ook homo :)
    Maar ik vind niks aan Twincest of Bandcest hoewel dat het waarschijnlijk is dat als iemand van TH homo is, hij zou vallen voor een ander lid van de band. Twincest vind ik eigenlijk ronduit walgelijk. Ik kan er echt niks aan doen, maar de gedachte dat twee broer, tweelingen nog wel, elkaar betasten als lovers, jaagt me echt de stuipen op het lijf.
    Geen probleem met homo's maar twincest gaat erover.
    Mijn mening :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb persoonlijk niets tegen Twincest, ik heb uit interesse ook wel een paar verhalen gelezen. Ik vind de emotionele stukken wel mooi, maar het lichamelijke wat minder zeg maar..
    Wel leuk om te lezen dat het jullie in principe niets uitmaakt of een van de jongens homo is of niet, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond :P

    Mij zou het ook niet uitmaken of een van de jongens homo is of niet :) Heb er niks tegen.
    Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een tc of bc gelezen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg