• -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:53 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Komt me best bekend voor..
    Laat het je ene oor in gaan en het andere oor uit, hoe moeilijk het ook is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Schijt aan ze hebben, als jij blij met jezelf bent en hoe je eruit ziet moeten ze dat maar accepteren. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Schijt aan ze hebben, als jij blij met jezelf bent en hoe je eruit ziet moeten ze dat maar accepteren. :Y)

    That's the problem, dat ben ik niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wat onaardig! als je dit elke dag te horen krijgt krijg je dalijk nog anorexia omdat jij dan misschien niks meer gaat eten.:O


    You are the dream. I am the dreamer.

    Gewoon proberen te negeren. Als ze zo'n dingen tegen jou zeggen, zijn ze het niet waard om je er slecht over te voelen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Turn schreef:
    Schijt aan ze hebben, als jij blij met jezelf bent en hoe je eruit ziet moeten ze dat maar accepteren. :Y)

    Dat ging ik ook zeggen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Gewoon negeren.


    --

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    That's the problem, dat ben ik niet.

    Waarom niet dan? Omdat anderen je aanpraten dat je te dik bent of omdat je zelf vind dat je te dik bent?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Waarom niet dan? Omdat anderen je aanpraten dat je te dik bent of omdat je zelf vind dat je te dik bent?

    Ik heb sowieso overgewicht, niet echt veel te veel maar er mogen wel wat kilo's af. Maar vroeger was ik veel dikker, en ben ik er ook echt heel veel mee gepest en zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    O ik ken het ook ik moet heel vaak van mijn ouders aanhoren dat ik te 'dik' ben of stevig.
    Ik word dan vaak boos op ze maar dat deren ze niet.
    Maar agh nu hebben we wel weer enigheid gevonden, gewoon zeggen tegen je ouders.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat is echt lullig hoor dat ze dat zomaar zo zeggen. En niet eens op een subtiele manier.


    Stop existing and start living.

    Leer jezelf accepteren. Dan kun je het ook makkelijk negeren als iemand wat zeg.
    Geloof me, ik spreek uit ervaring.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vroeger werd er aan mij heel vaak gevraagd: ''Heb jij anorexia?''
    Dat is ook niet alles.
    Gewoon negeren en jezelf accepteren. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat doet mijn vader ook. Dan scheld ik hem een keer flink uit en laat het verder. Ik weet dat ik niet dik ben en waarschijnlijk ben jij dat ook niet (: Lekker negeren dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb tegenovergestelde, ze zeiken dat ik meer moet eten! En mensen hadden gezegd dat ik anorectia had, mensen dit is echt niet zo want ik eet ladingen snoep enzo


    We only can learn to love, by loving.