• Maar Tokio Hotel gaat uit elkaarin de middel van 2011
    Een goeie vriend van hun heeft al deze informatie op het web gezet:
    klik


    Je mpp moeder swaa

    Euphoria schreef:
    Yeah, sure. Daarom gaan ze ook voor een tijdje in Los Angeles wonen om nieuwe nummers te schrijven :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zal stoppen met Off-topic te gaan, sorry hiervoor trouwens.

    Ik blijf er bij:


    Als Bill überhaupt al iets zou moeten opbiechten over Tom, zou dat zijn dat hij een relatie heeft met Georg (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jullie moesten al stoppen met off-topic gaan toen DaKrulliCode 't zei hè. Maargoed, bedankt voor het luisteren.

    OT:
    Ik denk eerlijk gezegd dat het niet waar is :')

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 21:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ten eerste: Het lijkt me onwaarschijnlijk als ze uit elkaar gaan, want ze gaan naar LA om nieuwe nummers te schrijven
    Ten tweede: Als Tom een relatie had, had hij dat volgens mij niet onder stoelen en banken gestoken (cat) Want met Chantelle Paige was er al meteen paparazzo op af. Ze volgen hun echt wel overal om te weten dat ze vriendinnen hebben hoor. Zo denk ik er dan over.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Ten eerste: Het lijkt me onwaarschijnlijk als ze uit elkaar gaan, want ze gaan naar LA om nieuwe nummers te schrijven
    Ten tweede: Als Tom een relatie had, had hij dat volgens mij niet onder stoelen en banken gestoken (cat) Want met Chantelle Paige was er al meteen paparazzo op af. Ze volgen hun echt wel overal om te weten dat ze vriendinnen hebben hoor. Zo denk ik er dan over.


    Internet relatie?
    Nja, zou waarschijnlijk niet voor hem werken...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Internet relatie?
    Nja, zou waarschijnlijk niet voor hem werken...

    Haha, nee dat zal inderdaad niet werken voor Tom denk ik, daarom heeft hij ook Georg!

    -ik zwijg al :x-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Internet relatie?
    Nja, zou waarschijnlijk niet voor hem werken...

    Stiekem werkt dat wel hoor. We hebben nu al drie maanden ;$


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spero schreef:
    (...)
    Stiekem werkt dat wel hoor. We hebben nu al drie maanden ;$


    Oh jij weer hè!
    Jullie hebben dan wel cam of phone-sex toch?
    Anders zal hij wel aan hevige afkickverschijnselen leiden...

    OT: Ik zag een paar keer staan, over dat liedjes schrijven in LA. Maar eigenlijk is dat geen excuus toch. Want Georg en Gustav blijven in Duitsland, dus misschien gaan Tom en Bill wel iets samen, of met andere doen?

    Hm... Ik geloof mijn eigen verhaal niet eens.
    Nja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hahaha, het is ook zo ingewikkeld allemaal (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat het even duidelijk is:
    Dit ding is geschreven door iemand die aandacht zoekt.
    Ten eerste, ze gaan echt geen datum prikken om opeens te kappen met Tokio Hotel.
    Ten tweede, heb je Bill's gezicht gezien tijdens interviews als hij het over zijn liefdesleven had? Ik denk niet dat hij een vriendin heeft hoor.
    Dit is gewoon keiharde bullshit & ik word er een beetje schijtziek van.


    Excuse me c:

    Androgynous schreef:
    (...)

    Bill gaat in EMA's bekand maken dat hij officiel een relatie heeft! samen met Tom!.En ze gaan dit keer vaker naar de US om hun tijd door te brengen.De album die ze zullen schrijven in LA,Zal hun allerlaatste album zijn.en ze geven een laatste tour die in begin 2011 zal plaatsvinden.
    Tom had een serieuze relatie met een meisje in 2008 tot midden 2009.
    Bill had ook een relatie van 5 maanden vanaf 2007 tot 2008.
    David Jost is de man van Natalie franz (eigenlijk mag ik dit niet hier posten)

    :8


    i hate everyone

    Warfarer schreef:
    (...)

    Oh jij weer hè!
    Jullie hebben dan wel cam of phone-sex toch?
    Anders zal hij wel aan hevige afkickverschijnselen leiden...

    OT: Ik zag een paar keer staan, over dat liedjes schrijven in LA. Maar eigenlijk is dat geen excuus toch. Want Georg en Gustav blijven in Duitsland, dus misschien gaan Tom en Bill wel iets samen, of met andere doen?

    Hm... Ik geloof mijn eigen verhaal niet eens.
    Nja...

    Georg en Gustav blijven in Duitsland vanwege hun vriendinnetjes. Met het vorige album zaten ze voor een groot gedeelte ook in Amerika, omdat CherryTree Records daar gevestigd is en ze daar geloof ik ook mee samenwerken. Alleen i.p.v heen en weer vliegen, blijven ze nu gewoon een tijdje in Amerika. Ook om de stress van Duitsland/Europa te ontvluchten, schat ik zo. Dus wees gerust. <3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Lolol, ik zou ook zeggen dat ik een vriend(in) van Tokio Hotel was en zoiets posten. [/not]
    Anyhow, ik denk dat Melissa deze post bedoeld in haar beginbericht. :'D
    Als je een vertaling wilt, just ask.
    Edit: Lol, nu heb ik dit gevonden. 8D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 0:12 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    OHMYMECKIE schreef:
    puur leugens!


    ja denk 't ook ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Stripe schreef:
    (...)
    Georg en Gustav blijven in Duitsland vanwege hun vriendinnetjes. Met het vorige album zaten ze voor een groot gedeelte ook in Amerika, omdat CherryTree Records daar gevestigd is en ze daar geloof ik ook mee samenwerken. Alleen i.p.v heen en weer vliegen, blijven ze nu gewoon een tijdje in Amerika. Ook om de stress van Duitsland/Europa te ontvluchten, schat ik zo. Dus wees gerust. <3


    Ik maak me geen zorgen hoor. ^^
    En zelfs als ze wel zouden stoppen, mogen ze dat zelf weten, ik heb tonnen andere leuke bands om me mee te obsesseren. =D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.