• Maar Tokio Hotel gaat uit elkaarin de middel van 2011
    Een goeie vriend van hun heeft al deze informatie op het web gezet:
    klik


    Je mpp moeder swaa

    Prosecco schreef:
    Mag ik hier blij om zijn, of krijg ik dan alle TH-fans op Q achter me aan?


    Wees maar blij hoor, ik zal je niet midden in de nacht komen vermoorden(ik zeg niks over 12 uur 's middags^^)
    Maar het is toch niet waar dus zou 't niet echt zinvol zijn....


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Grapje! 8D


    Je moer op een stokkie G!

    1. Het is geschreven door een 15 jarige griekse fan (zie bovenste griekse letters)
    2.Bill wilt nooit kappen met de band en het muziek maken and stuff,het is zijn droom
    3. bill en tom zijn al 5 jaar single
    4. Natalie is met een bolnde man getrouwd en allebei de kinderen zijn van haar en haar blonde man.En david is niet blond (;
    en dat bericht klopt volgens mij al zoiezo niet.
    en de reden waarom ik weet dat ze 15 en grieks is,is omdat ze deze 'brief' op Twitter heeft gepost,Om aandacht te krijgen,en om fans te laten schrikken.


    Je moer op een stokkie G!

    en ik las net nog dat ze voor het eerste ene concert in tokyo gingen doen.
    en dat zijn droom eindelijk uitkwam en blablabla, ben geen fan maar ik geloof er niks van


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Toxoplasmose schreef:
    1. Het is geschreven door een 15 jarige griekse fan (zie bovenste griekse letters)
    2.Bill wilt nooit kappen met de band en het muziek maken and stuff,het is zijn droom
    3. bill en tom zijn al 5 jaar single
    4. Natalie is met een bolnde man getrouwd en allebei de kinderen zijn van haar en haar blonde man.En david is niet blond (;
    en dat bericht klopt volgens mij al zoiezo niet.
    en de reden waarom ik weet dat ze 15 en grieks is,is omdat ze deze 'brief' op Twitter heeft gepost,Om aandacht te krijgen,en om fans te laten schrikken.


    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    stiekem gellof ik dat niet.
    Eerst naar Amerika gaan om nieuwe nummers op te nemen terwijl ze al weten dat ze over een halfjaar uit elkaar gaan?
    Komaan.Da's toch wel onzin.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik geloof het niet. volgens mij houden ze teveel van wat ze doen om er nu al mee te stoppen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bladder schreef:
    (...)

    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)

    Haha :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bladder schreef:
    (...)

    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)


    Succes joh. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Desolate schreef:
    Haha, dat denk ik niet! Ze zijn bovendien net naar LA gegaan om nieuwe nummers te schrijven.(':


    effort never betrays you

    Bladder schreef:
    (...)

    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)


    Leuk, Ze zijn like...9 jaar ouder dan jou
    En ik weet niet of ze nog op jonge meisjes vallen.
    Niet lullig bedoeld ofzo,ik ben ook nie jaloers (ben namelijk getrouwd,dus dat kan zoiezo niet)
    Maar ik zeg het gewoon :')


    Je moer op een stokkie G!

    Bladder schreef:
    (...)

    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)


    ok


    Je mpp moeder swaa

    Ik geloof het pas als ze het zelf zeggen.

    Toxoplasmose schreef:
    (...)

    Leuk, Ze zijn like...9 jaar ouder dan jou
    En ik weet niet of ze nog op jonge meisjes vallen.
    Niet lullig bedoeld ofzo,ik ben ook nie jaloers (ben namelijk getrouwd,dus dat kan zoiezo niet)
    Maar ik zeg het gewoon :')


    Je bedoelt 8 jaar :')?


    Je mpp moeder swaa

    Androgynous schreef:
    (...)

    Je bedoelt 8 jaar :')?

    'Like' betekent ook wel 'ongeveer' o.i.d. Dus ongeveer negen jaar, dus niet betweterig doen. :'DDD


    A decision I will regret, until my dying breath.