• Maar Tokio Hotel gaat uit elkaarin de middel van 2011
    Een goeie vriend van hun heeft al deze informatie op het web gezet:
    klik


    Je mpp moeder swaa

    Grappig --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    tja ik geloof niks vandat
    er zeggen zoveel mensen maar ja internet niet te verrtrwouen zo ik zeggen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    die links is ook zelf dood


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    omg
    ik geloof er niets van XD


    Over and out-

    Kaulitz4live schreef:
    (...)

    Punt 3 is voor mij belangrijk!!! Dat betekend dat ik nog een kans maak:9~(H)

    Behalve dat Bill/Tom dan best pedo zijn als ze die kans grijpen met jou.
    of jou grijpen natuurlijk.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Geloof er niets van..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Curiosity schreef:
    (...)

    Bill gaat in EMA's bekand maken dat hij officiel een relatie heeft! samen met Tom!.En ze gaan dit keer vaker naar de US om hun tijd door te brengen.De album die ze zullen schrijven in LA,Zal hun allerlaatste album zijn.en ze geven een laatste tour die in begin 2011 zal plaatsvinden.
    Tom had een serieuze relatie met een meisje in 2008 tot midden 2009.
    Bill had ook een relatie van 5 maanden vanaf 2007 tot 2008.
    David Jost is de man van Natalie franz (eigenlijk mag ik dit niet hier posten)

    We zullen het zien morgen

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 22:05 ]

    Als ik dit nieuws 1/2 jaar geleden had gekregen had ik het waarschijnlijk geloofd/vreselijk gevonden. Nu doet het me vrij weinig & geloof ik er niks van.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    CRAYONS schreef:
    (...)
    We zullen het zien morgen


    Inderdaad, ik heb gisteren niks gezien hoor. En nochtans had Bill er alle kans toe om in het videoclipje te zeggen dat hij en Tom zogezegd een koppel waren. En dat is niet gebeurd!
    Dus het gerucht over het al dan niet splitten van Tokio Hotel. Trekt op niks!


    One Day you'll remember me...

    Pff..

    Curiosity schreef:
    (...)

    Bill gaat in EMA's bekand maken dat hij officiel een relatie heeft! samen met Tom!.En ze gaan dit keer vaker naar de US om hun tijd door te brengen.De album die ze zullen schrijven in LA,Zal hun allerlaatste album zijn.en ze geven een laatste tour die in begin 2011 zal plaatsvinden.
    Tom had een serieuze relatie met een meisje in 2008 tot midden 2009.
    Bill had ook een relatie van 5 maanden vanaf 2007 tot 2008.
    David Jost is de man van Natalie franz (eigenlijk mag ik dit niet hier posten)

    Ik snap trouwens nog steeds niet waarom iedereen de hele tijd denkt dat twee broers iets zouden hebben...


    Alis volat propriis

    Bigfoot schreef:
    Ik geloof het eigenlijk niet. Als het echt zo zou zijn, hadden ze dat zelf wel bekend gemaakt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bigfoot schreef:
    Ik geloof het eigenlijk niet. Als het echt zo zou zijn, hadden ze dat zelf wel bekend gemaakt.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    hahhaaha ik ga neer


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dikke faal!


    Big girls cry when their hearts are breaking