• Mijn allereerste tattoo!
    Ik ben er echt superblij mee! Het duurde ongeveer 2 uur en deed wel erg veel pijn en dat zeg ik wel eerlijk. Vooral de bovenkant en langs mijn schouderblad. Het schaduwen voelde ik gelukkig amper meer. En nu doet het ook nog pijn, het is moeilijk zitten en slapen x'D
    Maaaar het is het allemaal waard. Ik vind hem echt prachtig.
    Wat vinden jullie?


    Your make-up is terrible

    Wooooow, hij is echt mooi, ik denk niet dat ik direct zo een grote zou durven x]


    Get back motherfuckerz'

    Hij is moooi ;o!
    wauw.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Mijn eerste waren er gelijk 3 tegelijk hoor :Y), dat boeit niets, zolang je maar zeker bent van je zaak. Zo snel vervagen tattoo's helemaal niet. Hangt ervan af of ze goed gezet zijn of niet. De kennis van tattoo's is sowieso er vooruit gegaan sinds de laatste jaren, dus het is niet meer zoals vroeger (krul). En hij zit op je rug, dus je ziet hem niet.. Naja ze neemt hem voor zichzelf, mag ik toch voor nikki hopen, haha. Dus, als het voor haar speciaal is maakt het toch niet zo veel uit waar hij zit? :Y)

    OT: Het is totaal niet mijn ding en ik vind hem ook niet zo super speciaal maar ik vind hem wel super schattig bij je. Hij past echt en ik ben blij voor je dat jij er zo blij mee bent. Wel minder dat hij zoveel pijn deed. Twee uur valt trouwens nog wel mee als je kijkt naar de grote hoor :Y)(nerd). Bloedde het hard of viel dat wel mee? En hoe gaat het nu met de pijn?


    Ooh, weet je, dat hij nog nooit zulke vleugels had gezet? Meestal willen ze hele kleine of van die wijd uitstaande (en dat vind ik niet mooi) of hebben ze het op andere plekken.
    Het bloedde eigenlijk niet eens zo erg :Y) Gelukkig maar. En nu valt het wel mee. Het slapen is alleen irritant.


    Your make-up is terrible

    * Aanschouwt *
    Wauw.. Ik zou het niet doen, maar het is wel mooi


    Fat chance.

    Ik vind hem stiekem niet zo mooi, ik heb er al mooiere van vleugels gezien en het is ook helemaal niet origineel meer. Maar het belangrijkste is dat jij er blij mee bent en dus ben ik oprecht gelukkig voor jou. Je staat er trouwens heel leuk mee. (al ben ik niet zo voor tattoo's bij wie dan ook) :Y)


    All was well.

    Wauw, mooi! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Communist schreef:
    Niet echt mijn stijl. Maar mooi!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niet mijn stijl.
    Heb het ontwerp voor mijn tatoeage wel klaar ;)

    Maar voor jouw vind ik hem wel heel leuk!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hij is echt heel vet! (:


    Never run out of reasons to smile...

    hij is mooiii :9~


    dream, dare, fly!

    Wauw, vet mooi!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    (...)

    Ooh, weet je, dat hij nog nooit zulke vleugels had gezet? Meestal willen ze hele kleine of van die wijd uitstaande (en dat vind ik niet mooi) of hebben ze het op andere plekken.
    Het bloedde eigenlijk niet eens zo erg :Y) Gelukkig maar. En nu valt het wel mee. Het slapen is alleen irritant.
    Klopt de meeste vleugels zijn heel anders. Maar ze staan je wle echt vet schattig (cat)! En gelukkig maar dat het niet zo hard bloedde. Ik ben volgende week ook weer aan de beurt :Y), ook bij mijn schouder -weet nog niet welke-. Ik zal het eindresultaat wel laten zien als ik hem heb, dat wil ik nu nog even voor mezelf houden ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Zelf ben ik meer van een kleine tattoo op de zijkant van m'n heup of zo. Maar heel leuk dat je er zo blij mee bent! (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind hem persoonlijk niet héél erg mooi ... omdat ik persoonlijk andere vleugels mooier vind, máar, desalniettemin vind ik hem erg mooi gelukt en staat hij je wel. Congratulations! <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Klopt de meeste vleugels zijn heel anders. Maar ze staan je wle echt vet schattig (cat)! En gelukkig maar dat het niet zo hard bloedde. Ik ben volgende week ook weer aan de beurt :Y), ook bij mijn schouder -weet nog niet welke-. Ik zal het eindresultaat wel laten zien als ik hem heb, dat wil ik nu nog even voor mezelf houden ghehe :3


    Oooh, spannend! Ik ben benieuwd. Als je het nog niet weet, kies rechts! Die doet zoveel minder pijn haha.


    Your make-up is terrible