• Mijn allereerste tattoo!
    Ik ben er echt superblij mee! Het duurde ongeveer 2 uur en deed wel erg veel pijn en dat zeg ik wel eerlijk. Vooral de bovenkant en langs mijn schouderblad. Het schaduwen voelde ik gelukkig amper meer. En nu doet het ook nog pijn, het is moeilijk zitten en slapen x'D
    Maaaar het is het allemaal waard. Ik vind hem echt prachtig.
    Wat vinden jullie?


    Your make-up is terrible

    Tragically schreef:
    Wauw, hij is echt heel erg mooi geworden!

    Ik vind vleugels nooit zo mooi. Maar erg mooi gezet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het niet zo mooi :X
    Ook omdat ik vleugels niet zo mooi vind op een persoon en omdat veel mensen dat hebben :X
    Ik ben eigelijk blij dat ik geen tattoo kan laten zetten want dat verpest je lichaam helemaal =) vind ik..


    Stop wishing, Start doing..

    ik verwachtte iets kleins maar toen boem bam iets groots, wel mooi niet mijn smaak!


    We only can learn to love, by loving.

    echt prachtig!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hij is echt heel leuk. :3


    wth.

    O wauw!


    make cake, not war

    k zou er nooit een tatoe latten zetten. xD -angst voor naalden:X-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is wel een stuk 'tekenachtiger' (ja ik weet raar woord in dit geval) geworden dan ik had gedacht :']
    Ik had meer zoiets verwacht.


    No growth of the heart is ever a waste

    niceee, i like it.


    it's so empty living behind these castle walls

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Mijn eerste waren er gelijk 3 tegelijk hoor :Y), dat boeit niets, zolang je maar zeker bent van je zaak. Zo snel vervagen tattoo's helemaal niet. Hangt ervan af of ze goed gezet zijn of niet. De kennis van tattoo's is sowieso er vooruit gegaan sinds de laatste jaren, dus het is niet meer zoals vroeger (krul). En hij zit op je rug, dus je ziet hem niet.. Naja ze neemt hem voor zichzelf, mag ik toch voor nikki hopen, haha. Dus, als het voor haar speciaal is maakt het toch niet zo veel uit waar hij zit? :Y)

    OT: Het is totaal niet mijn ding en ik vind hem ook niet zo super speciaal maar ik vind hem wel super schattig bij je. Hij past echt en ik ben blij voor je dat jij er zo blij mee bent. Wel minder dat hij zoveel pijn deed. Twee uur valt trouwens nog wel mee als je kijkt naar de grote hoor :Y)(nerd). Bloedde het hard of viel dat wel mee? En hoe gaat het nu met de pijn?

    Nja, je hebt wel gelijk hoor. :')
    Achja, zelf zou ik er nooit een nemen. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Nja, je hebt wel gelijk hoor. :')
    Achja, zelf zou ik er nooit een nemen. :p
    Goedzo, heel verstandig. Hahah (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry, ik vind ze echt niet mooi. Ik vind vleugels op een schouderblad alleen al standaart, maar ik vind ze qua vormgeving, kleur en line-art gewoon niet mooi. Máár dat is mijn mening, en ik kijk nogal kritisch 8D Ik ben blij dat jij ze wel mooi vind.


    You move me ......... Kurt

    Ik had ze veel kleiner en heel anders verwacht eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DaKrulliCode schreef:
    Wooooow. Groter dan ik me had voorgesteld ;o maar hijs wel leuk!

    Al heb ik het soieso niet op tattoeages :')


    #WWED - What Would Emma Do?