• Zappen mannen altijd in de reclames? (cat) Ik bedoel ze kunnen geen andere programma's gaan kijken want ze waren al iets aan het kijken. En vaak zappen ze te laat weer terug. Ik snap het niet, het is me een raadsel.


    Your make-up is terrible

    ik ben geen man Ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik doe het ook en ik ben een vrouw/meisje whatever ik haat reclames gewoon en dan kijk ik of er iets anders is om in de tud=ssentijd te kijke (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Haha, ik pak altijd een boek in de reclames. Dat heb ik van me moeder overgenomen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zap ook altijd (': Naar een programma dat ook leuk is, en soms vergeet ik inderdaad te laat terug te zappen haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Doet mijn moeder altijd.
    Vind ik echt vervelend want dan mis ik weer een stuk van de serie als ze te laat terug zappen :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, dat vind ik dus ook.
    Al zap ik wel altijd in de reclame van The Voice Of Holland naar Popstars omdat ik dat eerst keek voordat The Voice kwam (:
    Maar das anders.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat kom me nog is bekend voor! Nee geen idee, ik vind het irritant..

    Altijd :Y) & dan mis ik de helft van mijn programma --' Ik haat het dat ik dat doe


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik zap ook soms, maar kijk af en toe of het al begonnen is. Anders pak ik een boek en zeur tegen mijn papa dat hij het geluid uit moet zetten :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dat doe ik ook altijd, maar ik weet tegenwoordig precies hoe lang reclames duren, dus ik ben wel altijd weer op tijd terug op de goede zender :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe het ook altijd :')


    -

    Ik zap soms ook wel eens naar een andere zender. Maar kijk dan wel regelmatig terug of het al dan niet al bezig is.

    Ik ben geen man en zap ook in de reclame, je weet maar nooit of er iets leuks is op een andere zender! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb echt geen idee waarom.
    Mijn broertje doet dat ook altijd, zo vervelend! En dan mis ik natuurlijk weer een deel van dat eerste programma omdat hij dan in dat andere programma zit. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nu beledig je mij Ö
    Ik ben absoluut zeker weten géén jongen, maar ik zap altijd weg tijdens de reclames. Ik word er gewoon zot van, echt waar! En meestal ga ik dan teleteksten van andere zenders bezoeken (cat)
    Maar weetje welk gevoel ik dus krijg? Dat die reclames op de belgische zenders véél langer duren als die op de nederlandse.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!