• ROLLEN!

    het verhaal":

    12 Kinderen van 12 tot 16 jaar worden vrijgelaten in de wildernis. Degene die overleeft is de winnaar. Maar er kan maar een winnaar zijn. De 12 kinderen moeten vechten voor hun leven ook wanneer het iemands anders dood kan zijn.


    gezocht:
    5x jongens (deze kunnen ook sterven in het verhaal)
    6x meisjes (deze kunnen ook sterven in het verhaal)

    1x beste vriendin van het hoofdpersoon

    beste vriendin: OHMYRILEY
    een van de meisjes:
    1.Amoureux
    2:Appreciating
    3.Resume
    4.Genisis
    5.nakito
    6.twiddict

    een van de jongens:
    1.OHMYSE7EN
    2.OHMYSE7EN
    3.Carrousel
    4.VictorCullen
    5.hongerspelen

    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk liefst met foto;
    Karakter;

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 16:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol; Een van de jongens
    Naam; Marc van Fluiting
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk liefst met foto; http://www.musicalworld.nl/images/musicals/williamspaaij.portrait.jpg
    Karakter: Marc is een van de stoerste jongens in de groep hij rookt en denkt dat hij daarmee heel stoer is. Maar als hij bij zijn ouders is dan verandert de boel en is hij in een keer de lieveling.


    Mijn geheim is geheim

    VictorCullen schreef:
    Rol; Een van de jongens
    Naam; Marc van Fluiting
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk liefst met foto; http://www.musicalworld.nl/images/musicals/williamspaaij.portrait.jpg
    Karakter: Marc is een van de stoerste jongens in de groep hij rookt en denkt dat hij daarmee heel stoer is. Maar als hij bij zijn ouders is dan verandert de boel en is hij in een keer de lieveling.


    je hebt de rol alleen verander ik je leeftijd wel in 16 want er staat: kinderen tussen de 12 en de 16 jaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol; Een van de meisjes
    Naam; Hannah Koningsberger
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Bruin, halflang haar en bruine ogen. Niet heel groot en slank. Een leuk topje en een korte broek als kleren.
    Karakter; Stoer en moedig, ook lief en je kunt met haar lachen. Altijd vrolijk en houd van paardrijden
    http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/2010-saar.jpg

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 17:40 ]


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Rol; Een van de meisjes
    Naam; Hannah Koningsberger
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Bruin, halflang haar en bruine ogen. Niet heel groot en slank. Een leuk topje en een korte broek als kleren.
    Karakter; Stoer en moedig, ook lief en je kunt met haar lachen. Altijd vrolijk en houd van paardrijden
    http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/2010-saar.jpg


    je stond er al bij me het zelfde karakter


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol; een van de jongens
    Naam; Dimitri van Houzens
    Leeftijd; 12
    Uiterlijk liefst met foto; Dimtri heeft blond haar en blauwe ogen. Hij heeft een gewone lengte voor iemand vna zijn leeftijd.
    Karakter; Ookal is Dimitri de jongste van alles hij wil winnen. Iedereen onderschat hem en daarmee zit hij in het voordeel. Hij is een aardige jongen die bij iedereen het goeie inziet.


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    Rol; een van de meisjes
    Naam; Melanie van Smeden
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk liefst met foto; Melanie heeft lang blond haar en bruine ogen. Ze is heel bleek.
    Karakter; Melanie vind het zielig om andere te doden. Toch zou ze moeten maar of ze dat wel wilt. Dat weet ze nog niet. Ze is bang voor vissen. En ze heel goed vallen zetten. Ze is toe nu toe vegatarisch geweest maar in de wedstrijd moet dat wel veranderen.


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    jep en ik zit vol


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, let me guess, hunger games? xD
    Ik wil meedoen!
    Rol:meisje
    naam:Kalliope (Ariadne) Dopulos (wtf?)
    leeftijd: 14
    uiterlijk
    Karakter: heeft geen special training gehad, ofzo, maar heeft vrij goede instincten, dus weet hoe ze een gevecht moet ontlopen. Ze is ook niet snel bang. Ze kan goed liegen, en is snel, maar niet sterk of handig met wapens genoeg om te winnen, maar is niet van plan om bij de pakken neer te zitten, en wil koste wat het kost iemand laten winnen die zij het waard vind.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Oh, let me guess, hunger games? xD
    Ik wil meedoen!
    Rol:meisje
    naam:Kalliope (Ariadne) Dopulos (wtf?)
    leeftijd: 14
    uiterlijk
    Karakter: heeft geen special training gehad, ofzo, maar heeft vrij goede instincten, dus weet hoe ze een gevecht moet ontlopen. Ze is ook niet snel bang. Ze kan goed liegen, en is snel, maar niet sterk of handig met wapens genoeg om te winnen, maar is niet van plan om bij de pakken neer te zitten, en wil koste wat het kost iemand laten winnen die zij het waard vind.


    we zitten al vol. Sorry


    "Ignite, my love. Ignite."