• ..niemand die het ziet :')
    best frustrerend weetje.

    -Net was ik mijn engels woordjes aan het leren, zouden we gaan eten, maar ik was binnen 5 min. klaar, dus zou ik 5 min.jes later komen. Komt mijn vader even later binnen, vragen waarom ik er nog beneden ben. Zeg ik dat ik er albijna aan kom, zegt hij iets van: "je hebt heel de dag gehad, kom nu maar naar beneden." dus ik zeg ook iets terug van: "ik had veel hw hoor.." naja, iets te verkeerde toon en viel dus verkeerd, blablablaaa.. direct gevolg: ruzie.
    Indirect gevolg: mijn honger is weg en ik ga niet meer naar beneden vanavond. (cat)
    naja,
    ik heb geen zin om tegen zijn chagrijnige kop aan te kijken, dus blijf ik wel weg (krul)

    wat een goede afloop van je weekend, -kuchkuch-

    hoe was jullie weekend? :9~
    bij mij was overigens gister wel leuk op het werk :3

    Ging wel,

    Miertjee, kom je nog op msn? :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lekker van je vader. XS

    Mijn weekend was relaxed, ik heb bijna niks gedaan eigenlijk, paardgereden, ge simst, ge wii-t, ennuh... Niks verder. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Tragically schreef:
    Ging wel,

    Miertjee, kom je nog op msn? :9~

    nee :3
    sorry :3
    ik moet nog 25 blz engels lezen en gister deed ik over ongeveer 25 blz. 2 uur :3 dusjaa (krul)

    en waarom ging die wel? ;o

    Whipple schreef:
    (...)
    nee :3
    sorry :3
    ik moet nog 25 blz engels lezen en gister deed ik over ongeveer 25 blz. 2 uur :3 dusjaa (krul)

    en waarom ging die wel? ;o

    Oh dat is klote, veel succes met leren(flower)

    Nou ik was gisteren jarig (thanks nog voor je lieve berichtje op hyves, vond ik echt heel erg lief :3) en ik had er eigenlijk geen zin -dubbelzinnig eigenlijk-. Ik wilde zo graag jarig zijn, maar vieren zonder mijn vader had ik dan ook weer geen zin in enzo... naja, je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had precies het zelfde vandaag! :O Alleen ging k naar mn buren, omdat k daar tog nog heen moest ivm verjaardag n toen kreeg k alcohol n waterpijp xD En toen: Poef, weg problemen xD En nee! k ben niet dronken of stoned of ook maar iets wat er op lijkt:Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Vet cool! Mijn feestje was awesome! En en en vandaag lekker uitgefeest <3


    Life is hard and then we die

    ik had ook mega veel hw en heb veel zitten doen.
    das zo balen.
    en dan gaat iedereen leuke dingen doen en ben jij nog bezig met je hw


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik had het weekend met mijn crush afgesproken, en dan moch hij van mijn moeder ook blijven slapen, -nee we gaan geen vieze dingen doen, hij is nog niet eens ontgroent wat heel cuté is. ;$- maar niet goed, bijvoorbeeld het belangrijkste ding de tijd, dat was best dom van me, nouja volgende keer beter ?


    Life is a beautiful struggle

    mijn weekend begon geweldig maar eindigde kut. en nu gaat het wel weer.


    it's so empty living behind these castle walls

    mijn weekend was good. heb lekker niks gedaan en veel chips gegeten:9~.
    maar nu moet ik helaas naar school(huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor