• DaKrulliCode schreef op 5 okt 2010 - 22:44:
    Wedstrijd
    Hoi Cosmopolitan, je krijgt bij deze toestemming om een filmwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen!


    Er kunnen 10 mensen mee doen en elke ronde vallen er dan twee af. Uit eindelijk blijven er twee mensen over en die nemen het tegen elkaar op. De uiteindelijke winnaar mag een storie, quiz, topic etc. kiezen en dat wordt dan in de spolight gezet.

    Als je niet wilt dat je filmpje op youtube komt kan je het gewoon naar mijn e-mail sturen. Die stuur ik dan even in een privé bericht.

    Jury:
    Cosmopolitan en Ability.


    Deelnemers:
    1.Shithead Gewonnen!
    2.BoyzoneLover Niet ingeleverd.
    3.SAMCER Niet ingeleverd.
    4.VIP Niet ingeleverd
    5.EmberMclainNiet ingeleverd.
    6.ShinObsessed Niet ingeleverd.
    7.DarkSilence Niet ingeleverd.
    8.MineAfgemeld.
    9.Daybreakers Niet ingeleverd.
    10.JDBshawty Niet ingeleverd.


    Diegene die door zijn gestreept doen niet meer mee omdat, ze niets hebben ingeleverd en ook niet om uitstel hebben gevraagt.

    Derde opdracht:
    Dé finale!
    Dit keer gaan jullie een liedje zingen van een boyband. Dit keer kies ik de liedjes uit. Zing minstens een couplet en refrein van het liedje.

    Shithead:
    Jonas Brothers - When you look me in the eyes
    Darkslicence:
    Westlife - You raise me up


    Inleverdatum:
    31 Oktober.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 0:05 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Omg... dat ding speasde hem en nu klopt mijn geluid niet bij het filmje!
    http://www.youtube.com/watch?v=Qyv7keFbO2o

    alleen luisteren als je niet bang bent voor gehoorbeschadeging
    xD


    Happy Birthday my Potter!

    wtf krijgen we nu?

    waarom staat dat ik hem niet heb in geleverd?volgens mij was ik het eerste die hem ingevelerd hart maandag nota benen:(

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 0:49 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Omg, dit is echt abnormaal! Waarom heeft bijna niemand hem ingeleverd?


    Happy Birthday my Potter!

    aaah het is echt jammer dat heel veel niet hebben ingeleverd :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik denk dat je beter kan doen dat er steeds 1 iemand afvalt want anders is de wedstrijd zo nel voorbij dat is ook zo zonde :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Shit! Helenmaal te vergeten! Ik had het noig gefilmt maar nog niet online gezet (huil) Sorrrrrrrryyyyyyyyyy!

    ShinObsessed schreef:
    Shit! Helenmaal te vergeten! Ik had het noig gefilmt maar nog niet online gezet (huil) Sorrrrrrrryyyyyyyyyy!

    misschien mag je het er toch nog opzetten want het is natuurlijk jammer dat er veel mensen niet hebben ingeleverd dan is de wedstrijd zo voorbij :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Daybreakers schreef:
    wtf krijgen we nu?

    waarom staat dat ik hem niet heb in geleverd?volgens mij was ik het eerste die hem ingevelerd hart maandag nota benen:(


    da moet je wel effe melden want dat is natuurlijk niet leuk voor jou :(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    ik denk dat je beter kan doen dat er steeds 1 iemand afvalt want anders is de wedstrijd zo nel voorbij dat is ook zo zonde :(


    Jah idd!!!! Anders zijn er nog maar twee rondes! Misschien kunnen een aantal mensen die het vergeten zijn het nog snel inleveren. Vier mensen zijn echt weinig!:O


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Jah idd!!!! Anders zijn er nog maar twee rondes! Misschien kunnen een aantal mensen die het vergeten zijn het nog snel inleveren. Vier mensen zijn echt weinig!:O

    ja das echt heeel weinig hoor :S weet jij trouwens al welk liedje je gaat doen ?? ik weet er geen :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    ja das echt heeel weinig hoor :S weet jij trouwens al welk liedje je gaat doen ?? ik weet er geen :P


    Jij woont in mijn hart van de musical tarzan(H) Dat vind ik echt zo'n mooi liedje!


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Jij woont in mijn hart van de musical tarzan(H) Dat vind ik echt zo'n mooi liedje!


    oeeeh ja dies inderdaad heel mooi (H) ja man ik weet er niet zoveel want ik zing eigelijk nooit nederlands ;) maar misschien doe ik ook wel iets uit een musical weet niet :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik hoop zo dat ik zosnelmogelijk kan inlevren ;$

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 14:24 ]

    ook al deed het pijn in me keel;

    http://www.youtube.com/watch?v=4v_R3Q6FqWo

    ik zet hej morgen online


    "Ignite, my love. Ignite."