• DaKrulliCode schreef op 5 okt 2010 - 22:44:
    Wedstrijd
    Hoi Cosmopolitan, je krijgt bij deze toestemming om een filmwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen!


    Er kunnen 10 mensen mee doen en elke ronde vallen er dan twee af. Uit eindelijk blijven er twee mensen over en die nemen het tegen elkaar op. De uiteindelijke winnaar mag een storie, quiz, topic etc. kiezen en dat wordt dan in de spolight gezet.

    Als je niet wilt dat je filmpje op youtube komt kan je het gewoon naar mijn e-mail sturen. Die stuur ik dan even in een privé bericht.

    Jury:
    Cosmopolitan en Ability.


    Deelnemers:
    1.Shithead Gewonnen!
    2.BoyzoneLover Niet ingeleverd.
    3.SAMCER Niet ingeleverd.
    4.VIP Niet ingeleverd
    5.EmberMclainNiet ingeleverd.
    6.ShinObsessed Niet ingeleverd.
    7.DarkSilence Niet ingeleverd.
    8.MineAfgemeld.
    9.Daybreakers Niet ingeleverd.
    10.JDBshawty Niet ingeleverd.


    Diegene die door zijn gestreept doen niet meer mee omdat, ze niets hebben ingeleverd en ook niet om uitstel hebben gevraagt.

    Derde opdracht:
    Dé finale!
    Dit keer gaan jullie een liedje zingen van een boyband. Dit keer kies ik de liedjes uit. Zing minstens een couplet en refrein van het liedje.

    Shithead:
    Jonas Brothers - When you look me in the eyes
    Darkslicence:
    Westlife - You raise me up


    Inleverdatum:
    31 Oktober.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 0:05 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    JDBshawty schreef:
    euhmm btw als ik het filmpje klaar heb hoe moet ik dan sturen mailen ofzo.. ?

    Jaa, je kan het op youtube zetten of het naar mij mailen. Dan moet je mijn e-mail adres maar even in een privé bericht vragen. (:

    @Ability
    Dat doe ik!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    er klopt iets niet!

    Ik zing de climb maar er staat dat JDBshawty die doet terwijl zij Use Somebody zou doen :S. Ik meld het ff.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OHMYSETH schreef:
    er klopt iets niet!

    Ik zing de climb maar er staat dat JDBshawty die doet terwijl zij Use Somebody zou doen :S. Ik meld het ff.

    Ow oeps foutje.:X
    Heb het al verandert. :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ;p ik stuur het wel naar jouw.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    al weet ik niet hoe XD


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik had even een vraagje gaan jullie ook punten geven of doen jullie gewoon steeds eentje laten afvallen ??
    xoxo


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    hee mensen ik heb echt heel weinig tijd, heb dik veel huiswerk en toetsen dus denk niet dat het gaat lukken ofzo. :S ga ook nog eens een paar dagen weg en heb echt zo geen tijd. Ook veel verjaardagen. Dus dat gaat niet iets worden met mij. 'kvind het wel heel jammer :S


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    JDBshawty schreef:
    hee mensen ik heb echt heel weinig tijd, heb dik veel huiswerk en toetsen dus denk niet dat het gaat lukken ofzo. :S ga ook nog eens een paar dagen weg en heb echt zo geen tijd. Ook veel verjaardagen. Dus dat gaat niet iets worden met mij. 'kvind het wel heel jammer :S

    jammer :( misschien kan je om uitstel vragen , ik ga da waarschijnlijk ook doen want mijn stem is op dit moment bagger :S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    ik had even een vraagje gaan jullie ook punten geven of doen jullie gewoon steeds eentje laten afvallen ??
    xoxo

    Ik heb eigenlijk dezelfde vraag:$


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)
    Ik heb eigenlijk dezelfde vraag:$

    Elke ronde vallen er 2 mensen af.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik heb mij filmpje klaar hoor het is niet mijn allerbeste omdat ik nog steeds ziek ben(huil) maar goed , het is wat hahah ik ben het nog even aan het downloaden op youtube en als tie klaar is drop ik de link hier ;)
    xxxxxxx


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    het is wel een beetje raar omdat de zang steeds een seconde later is :S freaky maar ik zweer je ik zing het zelf hahaha ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik wil graag paparazzi acoustic version van lady gaga doen!

    VIP schreef:
    ik wil graag paparazzi acoustic version van lady gaga doen!


    oeeeeeeh dies leuk :) ga je het op youtube zetten ??? xx


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    oeeeeeeh dies leuk :) ga je het op youtube zetten ??? xx


    Zekuurrr ;D