• Ja ik en een paar vriendinnen van me willen in de zomervakantie 2011 graag naar Blanes een badplaats in Spanje. Maar nu moet ik dat dus aan mijn ouders gaan vragen. En ik weet hun antwoord al wel, ik mocht deze vakantie ook al niet mee op vakantie terwijl dat in nederland was..

    Heeft iemand een idee?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ohja, onderbouw je argumenten goed.
    Zeg dat je goed voor jezelf zal zorgen, elke dag b.v. belt/smst. Dat je vader jou altijd kan bellen. enz. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Niet altijd bellen, want dan hangt hij de hele dag met me aan de telefoon.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Niet altijd bellen, want dan hangt hij de hele dag met me aan de telefoon.


    Dat zal wel te duur zijn voor je pa, maar het zal toch moeten wil je met je vriendin op vakantie. Je vader is bezorgt, dus laat hem elke avond een half uurtje bellen ofzo, dat stelt hem gerust.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat zal wel te duur zijn voor je pa, maar het zal toch moeten wil je met je vriendin op vakantie. Je vader is bezorgt, dus laat hem elke avond een half uurtje bellen ofzo, dat stelt hem gerust.

    Ik moet het er maar voor over hebben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jeps. De rest van de dag heb je voor jezelf hoor :]
    Plaats je maar eens in de situatie van je vader. Je dochter zit in spanje, als er wat gebeurt kan je er niet gelijk in 3 seconde zijn. Daarom wil je graag even bellen hoe het gaat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oke oke ik begrijp het.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gwn vragen.
    en als hij nee zegt confronteren met het feit dat je meerderjarig bent


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vraag zulke dingen altijd subtiel: Mam, mag ik weg? Tenminste, in de tijd dat ik nog geen 18 was. En dan erg neutraal en ik zeg dat ik goed op mezelf ga passen en blabla.

    Ik heb er een vreselijke kuthekel aan om dingen te vragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tijdens het avondeten! Je ouders zijn in rust, hun werk is klaar en hebben vrije tijd. Als ze goedgezind zijn & het eten is lekker moet je het vragen. Misschien kun je helpen koken als inleiding. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO