• Is dat als er hier mensen discusseren, het uiteindelijk altijd uitloopt op 'Wedden dat ik meer heb meegemaakt dan jij', en dan wordt het een wedstrijdje 'wie is het zieligst'.. Eigenlijk best wel sneu :'D
    Tja. Dat viel me dus even op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weetje, nu je het zegt, je hebt gelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mij niet.


    -

    Mm, dat klopt eigenlijk wel.


    Your call, Detective Shinypants.

    Nooit echt gezien, sommige discussie's zijn goed, maar als je eenmaal met een echte puber in discussie gaat kan je beter stoppen inderdaad.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    niet altijd,maar wel al gezien.
    woehoeew,ik heb problemen ; heb meelij. --'


    everybody needs a song.

    Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Maar sowieso waarom zou een probleem niet de reden kunnen zijn dat je anders reageerd?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daar hebben mensen redenen voor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zie altijd van dat 'Wees blij dat jij nog een ... hebt'. Ik zeg mijn mening er maar niet over.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm in sommige situaties klopt dat inderdaad.

    Ja, dat is zo dom. Maar als mensen doen alsof ze zieliger zijn dan je (hierbij bedoel ik niet mijzelf), terwijl ze het niet zijn, dan vind ik dat er wel over gediscussieert worden. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kikkeli schreef:
    Ik zie altijd van dat 'Wees blij dat jij nog een ... hebt'. Ik zeg mijn mening er maar niet over.

    Ja die heb je ook nog..
    Dan kan je net zo goed meteen neerzetten 'Ik heb geen (vader/moeder/opa/oma/hond whatever) meer, dus heb heel veel medelijden met me en geef me gelijk'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    Mij niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kikkeli schreef:
    Ik zie altijd van dat 'Wees blij dat jij nog een ... hebt'. Ik zeg mijn mening er maar niet over.

    Indeed. Daar heb ik m'n mening al eens eerder over gegeven. Alsof mensen die minder hebben meegemaakt niet hun verhaal kwijt mogen omdat anderen toevallig iets ergers achter de rug hebben.
    Pure bullshit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weinig mensen hier kunnen discussiëren. Dat is nou eenmaal een feit (:
    Dan hebben ze zelf een mening, typ jij je hele verhaal om zijn argumenten te weerleggen, willen ze jouw punt niet snappen. Godsamme, ik kan er niet tegen. o.o

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 15:52 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik weet het niet ik ben er sinds gisteren xd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.