• Hahaha :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik ook hoor haha.
    Behalve als ik me echt vies voel, of als mijn haar ineens vet is.
    Maar als ik bij Jeroen ben douche ik wel elke dag :'D

    Ik niet o.o
    Want ik vind het niet zo fijn om daar te douchen, behalve als jeroen zelf mee is. Anders dan wacht ik wel tot ik thuis ben ;p
    Of gaat jeroen dan altijd mee als jij daar doucht? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Echt? Ben je nooit bang dat je ergens tegenaan knalt? o.o

    Ja constant x'D Maar het gevoel dat jij degene bent die rijd enzo is zo leuk :'D


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Djeez! Hoe lang zit je dan wel niet ind e bus? :o

    In die bus een uurtje, daarna moet ik nog 20 min in de bus naar school zelf zitten (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja constant x'D Maar het gevoel dat jij degene bent die rijd enzo is zo leuk :'D

    Djeez x'D Dat wordt wat als ik moet..
    Ik ben volgens mij echt heel slecht :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    In die bus een uurtje, daarna moet ik nog 20 min in de bus naar school zelf zitten (krul)

    Wat doe je dan al die tijd? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik niet o.o
    Want ik vind het niet zo fijn om daar te douchen, behalve als jeroen zelf mee is. Anders dan wacht ik wel tot ik thuis ben ;p
    Of gaat jeroen dan altijd mee als jij daar doucht? 8D

    Bij Jeroen zijn huis hebben ze een grote douchekop en die is zo goddelijk heerlijk om onder te staan x'D
    En bij zijn kamer hebben ze ook een chille douche, nog beter dan die in mijn eigen huis :8
    Maar die straal gaat recht naar beneden dus kunnen we niet samen douchen.. Maar bij mij dit weekend wel weer _O_
    Heb ik zin in want was al tijd geleden dat we samen gingen douchen (A)


    -

    Wooooow, vroeger kwam ik hier egt vaak o;


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    (...)
    Bij Jeroen zijn huis hebben ze een grote douchekop en die is zo goddelijk heerlijk om onder te staan x'D
    En bij zijn kamer hebben ze ook een chille douche, nog beter dan die in mijn eigen huis :8
    Maar die straal gaat recht naar beneden dus kunnen we niet samen douchen.. Maar bij mij dit weekend wel weer _O_
    Heb ik zin in want was al tijd geleden dat we samen gingen douchen (A)

    Hahah ja snap ik!
    Hoe lang geleden eigenlijk? (A)
    Maare, jeroen heeft nooit zin. Dat is best wel kut, want ik heb altijd zin. Maar hij is zo vies af en toe. Dan is zn haar helemaal vet door die smerige wax, gaat ie nog steeds niet douchen .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    KUTAKITOKU schreef:
    Wooooow, vroeger kwam ik hier egt vaak o;

    Wie ben je dan? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hihi mijn moeder kwam net bij me. 'Jacqueline, ik heb mijn nagels roze gelakt. Wat kan ik erop doen?' :'D Omdat ik altijd iets anders heb dan gewoon 1 kleur op mijn nagels haha.


    -

    KUTAKITOKU schreef:
    Wooooow, vroeger kwam ik hier egt vaak o;

    Wie ben jij x'D


    -

    Genius schreef:
    Hihi mijn moeder kwam net bij me. 'Jacqueline, ik heb mijn nagels roze gelakt. Wat kan ik erop doen?' :'D Omdat ik altijd iets anders heb dan gewoon 1 kleur op mijn nagels haha.

    Wat heb je bedacht dan? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hahah ja snap ik!
    Hoe lang geleden eigenlijk? (A)
    Maare, jeroen heeft nooit zin. Dat is best wel kut, want ik heb altijd zin. Maar hij is zo vies af en toe. Dan is zn haar helemaal vet door die smerige wax, gaat ie nog steeds niet douchen .__.

    Heeeeeeeeeeel lang geleden, kan het me niet eens herinneren x'D
    Mijn moeder vroeg me laatst of ik bij hem ook altijd samen met hem douchte, terwijl we eigenlijk probeerde stiekem samen te douchen als we bij mij waren. Maar ze horen ons toch wel :'D En daarna krijg ik altijd te horen dat ik de handdoeken erna moet opruimen terwijl ik de mijne net opruim maar Jeroen gooit de zijne altijd op de grond. Terwijl hij het thuis wel altijd opruimt! x'D
    Iewl dat is idd nogal vies x'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:47 ]


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Wat heb je bedacht dan? :9~

    Ik heb mijn nagellak doos gepakt en daar heeft ze kleurtjes uit gehaald en gaat zelf iets verzinnen want ik wist niks x'D
    Doe er zelf ook altijd lang over om iets te verzinnen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Heeeeeeeeeeel lang geleden, kan het me niet eens herinneren x'D
    Mijn moeder vroeg me laatst of ik bij hem ook altijd samen met hem douchte, terwijl we eigenlijk probeerde stiekem samen te douchen als we bij mij waren. Maar ze horen ons toch wel :'D En daarna krijg ik altijd te horen dat ik de handdoeken erna moet opruimen terwijl ik de mijne net opruim maar Jeroen gooit de zijne altijd op de grond. Terwijl hij het thuis wel altijd opruimt! x'D
    Iewl dat is idd nogal vies x'D

    Hahahah 8D Ik gooi mijn handdoeken ook altijd op de grond en bij Jeroen doe ik ze wel netjes in de wasmand ;p Ernstiggg.
    Maar hoezo stiekem dan? x'D
    Ik zeg altijd gewoon tegen m'n mams: 'Doeeeei wij zijn douchen' :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.