• Rebecca Black krijgt het hard te verduren. De 13-jarige YouTubesensatie die een 'hit' scoorde met haar vreselijke nummer 'Friday' wordt met de dood bedreigd.


    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming. Dat is volgens de woordvoerder van de politie in Anaheim (Californië ) geen overbodige luxe: "We nemen de doodsbedreigingen zeer ernstig. Verschillende heethoofden dreigden ermee Rebecca te vermoorden als ze haar liedje niet van het internet zou verwijderen."

    Onderzoek
    "Zolang het onderzoek loopt, houden politieagenten een oogje in het zeil." voegt de woordvoerder eraan toe. De politie probeert de daders op te sporen die haar via e-mail en voicemailberichten met de dood bedreigden.

    De 'hit' van de 13-jarige Black werd sinds februari al meer dan 110 miljoen keer bekeken op YouTube. Kort nadat ze de video online plaatste, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Miljoenen mensen bestempelden de hit als de 'slechtste song aller tijden'.





    Dit vind ik er eerlijk gezegd overgaan

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:11 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Had ze maar niet zo'n slecht nummer moeten uitbrengen (cat)


    SLOAN.

    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming.

    ...
    Zangeres... Ik wist niet dat dat op haar van toepassing was...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hoezo overdreven. Als je der niks vind ok kan maar om met de dood te gaan drijgen,niet normaal gewoon.
    Zo erg is dat lied niet,ik heb wel ergere gehoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Hoezo overdreven. Als je der niks vind ok kan maar om met de dood te gaan drijgen,niet normaal gewoon.
    Zo erg is dat lied niet,ik heb wel ergere gehoord.


    Ik ben met je eens
    Ze kan zingen haar tekst is geweldig haar clipje ook maar de beat vind ik niet zo goed


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    met haar vreselijke nummer 'Friday'

    Haha! :'D
    Maar oké, het is wel zielig voor haar (:


    Never run out of reasons to smile...

    lol


    I live for the applause, you will die for it.

    Omg, maar toch. Ik bedoel dat nummer... Ik dacht dat het een parodie op baby van Justin Bieber was toen ik het voor het eerst hoorde (cat)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ze heeft een piep stem.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is zei 13? O.o


    "Ignite, my love. Ignite."

    Best wel zielig voor haar. Ze is pas 13 ;oo

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:13 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat arme kind. Ze is misschien niet goed, maar kunnen die mensen het dan werkelijk beter? Dan moeten ze zichzelf maar lekker op youtube zetten en dan kijken of ze werkelijk goede reacties zullen krijgen. Kijken wie er dan lacht. Waar gaat de wereld toch heen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stubby schreef:
    (...)

    Ik ben met je eens
    Ze kan zingen haar tekst is geweldig haar clipje ook maar de beat vind ik niet zo goed

    Sorry, maar wàt?
    Die tekst lijkt echt nergens op. Enfin, volgens mij toch.

    OT: Ze kan voor geen meter zingen en de enige reden waarom ze bekend is, is omdat ze zichzelf voor de hele wereld belachelijk heeft gemaakt, maar doodsbedreigingen zijn laag. Voor eender welke persoon trouwens.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:18 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zonde.

    In zoveel verschillende opzichten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dumbledore schreef:
    Dat arme kind. Ze is misschien niet goed, maar kunnen die mensen het dan werkelijk beter? Dan moeten ze zichzelf maar lekker op youtube zetten en dan kijken of ze werkelijk goede reacties zullen krijgen. Kijken wie er dan lacht. Waar gaat de wereld toch heen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    StJimmy schreef:
    Hoezo overdreven. Als je der niks vind ok kan maar om met de dood te gaan drijgen,niet normaal gewoon.
    Zo erg is dat lied niet,ik heb wel ergere gehoord.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.