• Gisteren heb ik mijn haar geblondeerd en er paars in geflikkerd. Dat paarse is semi-pernament. Het is echt té fel. Dus ik vraag me af of jullie weten hoe vaak je je haar wassen moet voor het eruit is. Anders flikker ik er zo nog eens blondering in (met de kans dat het orangje wordt >.< )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 18:23 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom doe je dan in vredesnaam PAARS? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    lol laat maar

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 18:24 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het zal er niet geheel uitgaan. Maar het is meestal 24 wasbeurten of zo. :'3
    En ik zou het als ik jou was niet nog een keer blonderen, tenzij je kaal wilt worden. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Paars is een felle kleur.
    Best wel logisch dat het dan hard afsteekt tegen blond. =P


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Paars is een felle kleur.
    Best wel logisch dat het dan hard afsteekt tegen blond. =P


    your eyes are like stars in the night.

    Blonderen is heel erg slecht voor je haar. en naar sowieso 20 wasbeurten gaat het pas weg. ik heb er geen ervaring mee, want ik verf mijn haar nooit :')


    Everything is worse without music.

    Stripe schreef:
    Het zal er niet geheel uitgaan. Maar het is meestal 24 wasbeurten of zo. :'3
    En ik zou het als ik jou was niet nog een keer blonderen, tenzij je kaal wilt worden. :'D


    Als je er kaal van zou worden na een paar keertjes, zou ik dat állang zijn. (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Als je er kaal van zou worden na een paar keertjes, zou ik dat állang zijn. (;

    Zo snel achter elkaar. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat is kut :'D
    het is trouwens permanent ipv pernament. ;']


    It's not the same without you.

    Oeeeh. Foto? (':
    > het lijkt me wél vet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Oeeeh. Foto? (':
    > het lijkt me wél vet.


    we all deserve to die

    Was het gewoon een paar keer achter elkaar dan word het sowieso wat minder fel. Dat is altijd zo als je het net geverfd hebt. Je weet hoop ik ook dat je je haar maar 1 keer in de 3 maanden mag verven als je er permanent in gooit (A). Dus blonderen of gewoon verven in een andere kleur. Je moet je haar rust geven na je permanent. Dus als je vandaag dat paars en de permanent er in hebt gedaan. Zou ik gaan bidden dat je geen haaruitval krijgt.


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik heb er gewoon bleektroep in gedaan, nu is het allemaal weer blond, maar wel zo'n vervloekte gele gloed. Lang leven de zilverwilgshampoo <3. Ik heb van mezelf al veel haaruitval dus die paar haartjes extra kunnen er wel bij :'). Nu ga ik gewoon elke dag een masker gebruiken en speciale shampoo, dan overleeft mijn haarhet wel. Ik doe zoveel gekke dingen met mijn haar. XD Ik heb foto's, zet ze morgen wel even in mijn FB voor de mensen die het leuk lijkt.
    Slotje?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wassen en dan wordt het vanzelf minder fel.


    Food.

    > Slotje op aanvraag van de user :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.