• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia
    - Valysa Vulturmir; Inanis

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 0:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hector schreef:
    Ik heb wel zin in wat supermarkt drama. Misschien dat ze vast komen te zitten met een paar van die dingen? (:

    O, haha, oké. Daar dacht ik ook al aan! Maar ik wist het niet zeker. Ach, Jacky is always in for some action - in any kind of way lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn topica.


    Veel plezier met lezen :3. Ik ben klaar. Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of het je schrijfkunsten zijn of gewoon omdat het zo laat is, maar ik heb een knop in mijn maag van de spanning en het steekt tegen dat ik zelf moet schrijven wat er gaat gebeuren.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik denk dat het is omdat het al zo laat is, hehe.
    Is er overigens geen andere reden dat daarvoor kan zorgen dan?


    Hector schreef:
    Ik weet niet of het je schrijfkunsten zijn of gewoon omdat het zo laat is, maar ik heb een knop in mijn maag van de spanning en het steekt tegen dat ik zelf moet schrijven wat er gaat gebeuren.

    Oh, haha, ik weet niet of ik dit positief of negatief moet opvatten :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Megaera schreef:
    Ik denk dat het is omdat het al zo laat is, hehe.
    Is er overigens geen andere reden dat daarvoor kan zorgen dan?


    Jawel, ik had de hele tijd Stephen King zitten lezen, dus alles was wel al spannend.
    Maar al bij al is het positief bedoeld, want ik vind dat jullie beiden heel erg goed schrijven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)
    Jawel, ik had de hele tijd Stephen King zitten lezen, dus alles was wel al spannend.
    Maar al bij al is het positief bedoeld, want ik vind dat jullie beiden heel erg goed schrijven.

    Oehlala, Stephen King, that never grows boring. Welk boek?

    N'awh, dat is wel lief om te zeggen. Hoewel ik het al weleens eerder heb vermeld; ik vind jou ook goed schrijven!


    The Shining!
    Dankjewel, da's ook lief van jou. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    The Shining!
    Dankjewel, da's ook lief van jou. (:

    Nooo. Die wou ik ook lezen! T__T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Nooo. Die wou ik ook lezen! T__T

    Zeker doen, al is hij wel anders dan de film. (;


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    De film? Ik lees zoiezo eerst de boeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed plan. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    The Shining. . . Was dat geen vervolg op een ander boek?


    Doctor Sleep is wel het vervolg op The Shining.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov