• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    Mijn oude Engelse lerares was vroeger beste vriendinnen met Linda de Mol en toen kregen ze ruzie. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ken mezelf, een zeer beroemd actrice, kan ook zeer mooi zingen en de piano met tenen bespelen echt een toppertje.

    Een collega van mijn vader is de broer van Gerard Joling :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn opa was een tamelijk bekende muzikant en zijn liedjes worden nog steeds voor films/series gebruikt. Mijn nonkel werkt voor de zender één en is daar journalist, hij komt vaak op het nieuws. Een vriend van mijn neef is een acteur bij 'Spring'. De man van mijn tante is een kunstenaar. Etcetera. (:

    Edit: Namen vernoem ik liever niet aangezien het familie van me is.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:18 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Apocalyps schreef:
    Mijn opa was een tamelijk bekende muzikant en zijn liedjes worden nog steeds voor films/series gebruikt. Mijn nonkel werkt voor de zender één en is daar journalist, hij komt vaak op het nieuws. Een vriend van mijn neef is een acteur bij 'Spring'. De man van mijn tante is een kunstenaar. Etcetera. (:


    OMG Spring! Echt? dat was mijn lievelingsserie vroeger. Wie speelt hij? (a)


    It's time to be happy again.

    de moeder van jelle cleymans woont in mijn straat :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Prosecco schreef:
    (...)

    OMG Spring! Echt? dat was mijn lievelingsserie vroeger. Wie speelt hij? (a)


    Ik weet niet meer hoe hij noemde in de serie. Maar hij was tijdelijk één van de bandleden. Zo ééntje met een bril en hij maakte steeds zo vreemde bewegingen. Wacht, ik zoek het wel eventjes op als je niet weet wie ik bedoel. (:

    Edit: Ik vind geen (officiele) site meer over Spring ;x Maar het was zo een jongen met bruin/ros haar en een bril en hij bracht Jo in de groep. Zelf speelde hij ook in de groep. Meer weet ik er niet meer over, want ik keek er amper naar. (':

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:26 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    de directeur van ajax is de neef van me moeder's oom


    (Be)lieve in (you)rself

    Een collega van mijn moeder is de zus van die precentatrice van Lingo >< Luciel ofzo?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En ik heb Linda de mol ooit eens in de efteling gespot (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CAC schreef:
    de directeur van ajax is de neef van me moeder's oom

    In hoeverre ken je zo iemand dan?

    Ik ken niet echt bekende mensen, denk ik zo dan. Het maakt me ook niet uit eigenlijk. Ik bedoel, ik ga me er niet beter van voelen of zo.

    vrolijk schreef:
    (...)
    In hoeverre ken je zo iemand dan?

    familie van familie

    snap niet precies wat je bedoelt


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn vader is beste vrienden met de broer vaan Grodon ze mn broertje kwam hem laatst tegen in de Pizzaria en hij zei dat ie gegroeid was mn broertje xD

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:24 ]


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    - Kay, Jesse, Xander en Georgy (heel Valerius dus) want dat zijn nu meer vrienden van me dan echt die fan-artiest stuff (:
    - Fabian (bassist van Dark Clouds) want hij is de roadie van Valerius en daar ben ik nu ook soort van vrienden mee
    - Dennis, Thijs, Yorick en Rik (heel One Bullet Left) want dat zijn ook vrienden van me
    - Fokko (ex gitarist van The Jeremy's en nu zanger van Want Want) heeft mij een half jaar lang gitaarles gegeven
    - Katelijn (ex zangeres van The Jeremy's) die werkte bij de London en daar kwam ik regelmatig
    - Bas (zanger van Nou En) is vaak aan het werk in het popcentrum hier in de stad en kent de mensen van mijn stage
    - Tony (acteur heeft o.a. in Zoop en Van Jongeleu & Olle Gront ofzo gespeelt) is de neef van mijn vriendin
    - Dylan (Metal en Hardcore DJ) heb ik ooit ontmoet bij een optreden van One Bullet Left, nu dus bevriend mee


    dream, dare, fly!