• Nein man, ich will noch nicht gehen. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja soms duurt het wat langer, maar zo is dat nou eenmaal :'D
    Bij Jeroen wist ik het eigenlijk vrij snel wel. Hij begon altijd met praten op msn en hij was degene die wou afspreken en daarna begon hij er ook altijd om vaker af te spreken (krul)

    Ja oké, dat had ik ook wel. Dat ie eerst begon te praten weetjewel, maar ik dacht: dat kan ook vriendschappelijk zijn, want dat doen wel meer jongens op msn bij mij ;p M'n beste vriend ook. En toen later begon ie over kusjes geven en dat ie wou wennen aan het bukken bij het zoenen dus toen dacht ik: dat zit goooooed. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ervaring met dezelfde jongen ja :')

    Niet alleen maar, maar ik was laat met zoenen enzo en ik hield niet van uitgaan. Nu nog steeds niet btw. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik moet héél ff naar de supermarkt. brb. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja oké, dat had ik ook wel. Dat ie eerst begon te praten weetjewel, maar ik dacht: dat kan ook vriendschappelijk zijn, want dat doen wel meer jongens op msn bij mij ;p M'n beste vriend ook. En toen later begon ie over kusjes geven en dat ie wou wennen aan het bukken bij het zoenen dus toen dacht ik: dat zit goooooed. (nerd)

    Ja jongens praten alleen tegen mij op msn als ik steeds met ze aan het flirten was, en dat is ook echt zo x'D Behalve 1 dan.
    Hihi wennen aan het bukken x'D
    Na mijn 1e afspraakje met Jeroen zei hij tegen mij dat zijn moeder had gezegd dat ze me een leuk meisje vond en toen zei hij 'Zo moeder zo zoon' _O_


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Niet alleen maar, maar ik was laat met zoenen enzo en ik hield niet van uitgaan. Nu nog steeds niet btw. (krul)

    Nee dat zeg ik ook niet, maar ik bedoelde met mijn verhaaltje dat je zo ervaring kreeg met meerdere jongens zoenen x'D
    Ik hou nu ook niet meer van uitgaan, maar ik ging altijd uit op zoek naar jongens en nu hoeft dat niet meer (krul)


    -

    Hobbelpaard schreef:
    Ik moet héél ff naar de supermarkt. brb. (nerd)

    Totzooo (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee dat zeg ik ook niet, maar ik bedoelde met mijn verhaaltje dat je zo ervaring kreeg met meerdere jongens zoenen x'D
    Ik hou nu ook niet meer van uitgaan, maar ik ging altijd uit op zoek naar jongens en nu hoeft dat niet meer (krul)

    Hahah ja, daar doe je het ook eigenlijk wel voor :'D
    Maar bij ons is er echt een gebrek aan leuke jongens, das geen grapje.
    Tis nog een wonder dat ik zo'n leuke jongen als Jeroen heb gevonden ;p
    En ben er weer
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hahah ja, daar doe je het ook eigenlijk wel voor :'D
    Maar bij ons is er echt een gebrek aan leuke jongens, das geen grapje.
    Tis nog een wonder dat ik zo'n leuke jongen als Jeroen heb gevonden ;p
    En ben er weer
    (krul)

    Hier heb je ook geen leuke jongens, waarom denk je dat Jeroen zo ver weg woont x'D
    En welkom terug _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hier heb je ook geen leuke jongens, waarom denk je dat Jeroen zo ver weg woont x'D
    En welkom terug _O_

    Haha, nou.
    Ik wil het niet al te ver gaan zoeken (A)
    En ik heb het goed gedaan! Al wist ik echt al 3 jaar van zijn bestaan af ofzo 8D We zijn zelfs een keer samen uit geweest met een groep en toen vonden we elkaar echt helemaal niks, haha. Toen was ie aant flirten met zo'n lelijk emomeisje en daar pest ikhem nu nog steeds mee x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha, nou.
    Ik wil het niet al te ver gaan zoeken (A)
    En ik heb het goed gedaan! Al wist ik echt al 3 jaar van zijn bestaan af ofzo 8D We zijn zelfs een keer samen uit geweest met een groep en toen vonden we elkaar echt helemaal niks, haha. Toen was ie aant flirten met zo'n lelijk emomeisje en daar pest ikhem nu nog steeds mee x'D

    Te ver is ook niet leuk nee :'D
    Soms lopen dingen ineens anders dan je denkt _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Te ver is ook niet leuk nee :'D
    Soms lopen dingen ineens anders dan je denkt _O_

    Écht heel anders o.o
    Maar was wel écht heel dom van hem toen daarvoor. Hij had met z'n beste vriendin van toentertijd gezoend en dat had hun hele vriendschap verpest x'D En toen had zij een nieuw vriendje en dacht ze dat hij jaloers was op haar, maar hij was allang weer met mij bezig, dus dat vond ik wel geniaal, want ik mag dat kind totaal niet :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hihi wat zijn mensen toch raar.
    Mijn moeder snapt echt niet hoe wij tegenwoordig met iemand kunnen zoenen die we niet kennen x'D


    -

    Ik snap dat ook niet x'D
    Daarom heb ik het ook nooit gedaan x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmmm x'D Ik snap dat wel (krul)


    -

    Ik weet. :'D
    Maar ik zie mezelf dat ook niet snel doen.
    Dan moet ik eerst heel erg veel drinken en jeroen dumpen. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.