• Hellooo' ;3
    Dit is duz zo overdreven allemaal :
    Vandaag was het dus dè plechtige comunie van mijn zus. En heel de familie was uitgenodigd.
    En het was heel gezellig. MAAR, toen we bijnà gingen vertekken, heeft mijn vader overgegeven (zip) Mijn pa kan namelijk ècht niet goed tegen wijn & van die toestanden! En tog heeft hij hèèl vèèl gedronken! Mijn pa is gaan liggen in het gras, naast een kerk na zijn gebeuren. èn ligt daar nù nog altijd! We hebben ons in dat restaurant is goed voor schut gezet! Nu, mijn tante en oma zaten hem heel de tijd te verzorgen en water over hem te gieten. Want zoals jullie al misschien gemerkt hebben, het is hèèl warm! En mijn oma zat zo heel de tijd te zeggen dat het mijn schuld is dat m'n pa zich zo slecht voeld enzo! Zo van OMG! Ik ben ècht boos! Kan ik eraan doen dat hij zat is! :@
    Dankje voor naar mijn stom verhaal te luisteren ^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    WTF!
    Het is echt niet jou schuld!
    Jou oma is dement.
    Ze denkt dat jij het hem gegeven hebt Ô.o
    Maar dan hoef je je vader toch nog niet te haten?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    En daarom haat jy je papa? -.-
    'haten' is een groot woord hoor, als je het nog niet wist.


    None but ourselves can free our minds.

    heartache schreef:
    En daarom haat jy je papa? -.-
    'haten' is een groot woord hoor, als je het nog niet wist.


    Hij heeft wèl heel mijn dag verpest. :]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Belachelijk! Je oma zou toch beter moeten weten. Dat iemand zich lamzuipt heeft hij puur en alleen aan zichzelf te danken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap waarom je boos bent, maar eerlijk gezegd zou ik er me niet te veel van aantrekken. Zijn probleem dat hij ziek is, zijn probleem dat hij daar nu ligt. Hij heeft zichzelf voor schut gezet. Als je niet tegen alcohol kan, drink je gewoon niet :X


    -

    maar je haat hem daarom toch nog niet meteen? :o
    nouja, tis zekers wel kut.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hoezo jóúw schuld?
    weetje als ik denk te weten hoe dit in elkaar zit dan was ik zo'n gemeen krengetje geweest om in het restaurant te schreeuwen dat het níét mijn schuld was. ík bedoel jij hebt die wijn niet bij hem naarbinnen gegooid :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik snap nu dat jij je genaaid voelt. Maar om hem nou meteen te haten? Dat is wel even een iets te groot woord, vindt je ook niet?


    Scream for mercy!

    Daarom haat je je vader?
    soms overdrijven jullie wel echt heel erg hoor --

    Wat Heb jij een rare oma ;l Misschien kwam het wel door haar Gedrag Ö


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Je haat je vader omdat hij een fout heeft gemaakt, en je misschien daardoor geen goeie dag had? Veel mensen op Q zeggen wel; ik haat die, en die, blabla, maar weten half niet waar ze over aan het praten zijn.

    haat je oma dan ofzo.
    maar heb een beetje medelijden met je papa ? :')


    Some people make the world special just by being in it

    Haten is een groot woord. Als iets je niet aanstaat ga je gelijk iemand haten? Je bloedeigen vader nog wel. Je kan het een rotstreek vinden.. Maar haten is een te groot woord voor zo'n klein dingetje.


    -

    LilGoofy schreef:
    Daarom haat je je vader?
    soms overdrijven jullie wel echt heel erg hoor --


    Agree.


    -

    Alysse schreef:
    haat je oma dan ofzo.
    maar heb een beetje medelijden met je papa ? :')


    Waarom medelijden hebben met hem? Hij is toch degene die zich zat zuipt…

    -Verplaatsing naar Relatie.-


    " I'm not your boyfriend, baby. "