• Hehe.

    Nou kijk. Ik heb de hele dag door school & stage en dus ook elke dag iets. Daarnaast werk ik nog bj de Albert Heijn, maar sinds kort moet ik op zaterdagen hele dagen draaien. Dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. En dan ook nog vrijdagavond. Mijn weekend ziet er dan als volgt uit: Vrijdagochtend school, dan stage en dan werken tot 21:30. Zaterdag dus de hele dag werken en zondag een dagje vrij, maar dan moet ik ook echt die hele dag bezig met school werk. Ik heb dus net een briefje geschreven waarop ik voorstelde dat ik i.p.v. vrijdagavond op woensdag werk v.a. 16:00 en dan zaterdag maximaal 6 uren draai op een dag, maar mijn vader vertrapt dat idee - bij wijze van spreken - weer helemaal. Dan begint 'ie over dat ik wel geld moet verdienen, en dat ik zaterdag best een hele dag kan werken. Is het trouwens onredelijk om zoiets te vragen van je werk?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het helemaal niet onredelijk om te vragen. Je moet ook tijd hebben om uit te rusten en je schoolwerk te kunnen maken!
    En je stelt je heus niet aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nee dat is niet onredelijk je moet jezelf niet overwerken je heb ook nog een beetje tijd voor jezelf nodig (nerd)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik weet niet :x Ik denk dat ze me nogal raar aankijken als ik daarmee aankom op m'n werk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk niet dat het onredelijk is. ;')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Een mens moet toch ook tijd voor zichzelf hebben
    en dan is het niet onredelijk omdat te gaan vragen.


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    dat is niet onredelijk, je moet tijd hebben voor school en vrienden. vrije tijd is ook belangerijk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Slime schreef:
    Ik weet niet :x Ik denk dat ze me nogal raar aankijken als ik daarmee aankom op m'n werk.

    Tuurlijk niet. Je hebt ook nog een eigen leven. En je zit nog op school, dus dat snappen ze echt wel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet. Je hebt ook nog een eigen leven. En je zit nog op school, dus dat snappen ze echt wel.


    Ik vind dat ze dat wel moeten snappen!

    Dat is zeker niet onredelijk om te vragen. Het is maar een bijbaan, school gaat voor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee.
    Ik werk op dinsdag en donderdag van 16.00 tot 19.00 en dan ben ik al helemaal kapot :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    da's niet onredelijk,,je hebt ook tijd voot jezeeelf nodig (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat is echt niet onredelijk... als ik het zo hoor heb jij iets meer tijd nodig om uit te rusten en te doen wat je leuk vindt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat is alles behalve onredelijk. Je hebt recht op wat rust vooral omdat je nog jong bent.


    your eyes are like stars in the night.

    wat jij nu hebt hou ik niet eens 1 weekend vol.. ;$


    Life is a beautiful struggle

    cursedmuffin schreef:
    Een mens moet toch ook tijd voor zichzelf hebben
    en dan is het niet onredelijk omdat te gaan vragen.