• hoe je de vertrek- en aankomsttijden van Schiphol kunt opzoeken [voor 24 oktober xd]?
    ^^;
    -edit-
    Zegmaar, een artiest die op schiphol komt...., hoe kun je dat ergens vinden o.o Want je ziet heel vaak van die stalk-fans die dat precies weten XD
    Niet dat ik ga stalken..., maar als ik een concert of iets dergelijks van die artiest zou willen zien, gaat dat nog minimaal 7 jaar duren >.< dusseeeh... XD
    En zo veel fans, die op dat moment op schiphol kunnen zijn, zijn er niet in NL >.<; En überhaupt dat er fans in NL zijn zou vast leuk voor 'm zijn xD

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:08 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Google it. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Officiele site?
    Google?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ability schreef:
    Google it. :Y)


    Everything is worse without music.

    Als het goed is kan je dat op de site zelf zien? Mijn ouders keken erop toen mijn broer moest aankomen. Maar volgens mij klopte het niet helemaal.


    Your make-up is terrible

    ooooh, ik stel de vraag verkeerd XD -edit-


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Over wie gaat het? (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Over wie gaat het? (krul)

    Over weer zo'n Aziaat Aiba Masaki xd
    Hij zit in de, in Japan extreem populaire, groep Arashi. En ik vind ze ook wel oke~ maar het is wel apart vergeleken de muziek hier enzo...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ability schreef:
    Google it. :Y)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    http://www.schiphol-aankomst.nl/actuele_aankomsttijden_amsterdam_schiphol_airport.aspx
    Je kan max 1/2 dagen vooruit kijken (Logisch)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:21 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.