• Ik heb de laatste tijd nogal weinig gegeten, reden kunnen jullie zelf wel bedenken, dus ik ben van 50 kilo naar 47 gedaan. En dat vind ik écht te weinig, omdat ik precies een goed gewicht had voor mijn lengte. (1.64)
    M'n pa had al besloten dat we vandaag naar de Mac gaan (JEEEEJ), maar ik wil natuurlijk ook wel gezond aankomen. AANKOMEN, dus niet afvallen.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eeeehm, ik zou gewoon blijven eten anders kom je teveel aan, ik zou ervoor zorgen dat je niet meer afvalt, dan is het in principe toch goed? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien ontbijten goed eten. Ik weet eet heel veel en het maakt me niet uit of het gezond of niet is. I love food! Misschien internet?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Goh, als die magische tip hier komt te staan ga ik hem ook uitvoeren. Ik kamp met hetzelfde probleem, weeg 51 kg en elke kilo die ik aankom val ik net zo hard weer af.

    Mijn advies verder: Blijf met regelmaat eten ( 3x per dag)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Veel aardappelen & groenten eten.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    I.p.v 3x per dag grote maaltijden 5x per dag een wat kleinere nemen.
    Dit werkt voor zowel afvallen en aankomen, is dé manier om op je perfecte gewicht te komen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    een paar tips:

    . neem is een schep extra avond eten.
    . neem krentenbollen mee naar school, daar zitten veel kalorien in.
    . als je ergens bent met een trap en een lift, neem de lift.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    (ik vind het zelf een beetje rare tips maar als ik er iemand mee kan helpen dan doe ik dat graag.)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wow. Volgens mij ben ik dan ook te licht. Ik ben 1.65 en weeg 44.(Nee ik heb geen anorexia of wat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Op een sport gaan. Klinkt vaag, maar met de juiste sport kun je spiermassa kweken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Normaal blijven eten.. Alleen misschien een week iets meer vet ofzo.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat Ivan zegt. En vooral dingen eten waar veel vezels en kolydraten inzitten. Nu natuurlijk niet jezelf gaan volstoppen (met vetten!!) want dat is een hele harde klap voor je lichaam als je een tijd bijna niets hebt gegeten. Gewoon rustig opbouwen en veel vezelfs en tarwe eten :Y).

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 18:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    niet meer poepen, dan houd je alles in je lichaam

    Naar een diëtiste of de huisarts gaan, die kunnen je helpen op een professionele en gezonde manier.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Eet normaal. Dat is het beste.

    Wauw, ik wou dat ik het prima vond om aan te komen.. uhm, ik zou gewoon normaal blijven eten inderdaad. Maar als je een extreem snelle stofwisseling hebt kan je eten wat je wil: je verbrandt het allemaal net zo snel.


    It's time to be happy again.

    vrolijk schreef:
    niet meer poepen, dan houd je alles in je lichaam

    Als er iets niet gezond is, is het dat wel..
    Gewoon gezond blijven eten en langzaam je porties wat opbouwen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.